ماه تو لاماژوره ( عقرب/اسکورپیو ).
چیزایی که میخوایم رو تشدید میکنه.
احساساتت آروم نمیشه و مثل یه عنکبوت به ذهنت میوفته و وسواس میندازه تو جونت.
همش باخودت میگی:
″من میخام همچی جور بشه هرطوری که شده″
″دلم میخاد دهنشو سرویس کنم هرطوری که شده″
″باید بفهمم چرا و دقیقا برای چی اونکارو کرد هرطوری که شده″
″دلم میخاد بفهمم چی شد که اونطوری شد هرطوری که شده″
″همین الان دلم میخاد که جوابشو بدم هرطوری که شده″
بخصوص که مارس تو آکواریس با ماه تو اسکورپیو اسکوئر میکنه.
از لحاظ درونی و بیرونی باید کنترل خودمونو تو دست داشته باشیم، نباید اجازه بدیم کسی تو احساسات ما دخالت کنه.
ولی، چیزی که باید درکش کنیم چیه؟ اینکه بفهمم و باچشم باز درک کنیم که چیزایی که پشت سر گذاشتیم رفتن، تموم شدن و ما الان با زندگی جدیدی روبروییم.
آکواریس میخاد مارو از باتلاق بکشه بیرون، روشو زمین نندازین و باهاش همراهی کنین:(