رفتنای واقعی بدون خداحافظیان، بدون دعوا و درگیری، بدون غر زدن و بهونه گیری، بدون گفتنِ دارم میرم که در جوابش بشنوی نرو، دیگه نمیگی ببین من دارم اذیت میشم، دیگه دلت نمیخواد یقه شو بگیری و بهش بگی تورو خدا نذار برم، جیغ و داد نمیکنی، دیگه مهم نیست، شاید حتی گریه هم نکنی، آدمایی که میخوان برن چمدونو محکم از کمد در نمیارن که صداشو بشنوی، بی سروصدا لباساشونو جمع میکنن و وقتی حواست نیست میرن. نمیگن خداحافظ من دارم میرم، اصلا هیچ آدمی نمیگه خداحافظ که بسلامت بشنوه، اگه گفت یعنی میخواد نرو بشنوه، بمون بشنوه، نمیخوام بری بشنوه، میخواد بشنوه بمون درستش میکنیم، پشت هر خداحافظی یه «به امید دیدار» وجود داره، واسه همینه که رفتنای واقعی بی خداحافظیان
4.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
حتی اگه اهل مصرف انرژی زا نیستی
این کلیپو بزن تو رگ💉
6.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
هم دشمن بداند، هم دوست بداند،
هم کسانی که دلشون میلرزه بدانند.
https://eitaa.com/ordogah_habibalehi
هدایت شده از محبین
ها والا هر کسی رو میبینی اینترنشنال زده به دست سرکوب گران کشته شد😂
2.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
°•| رژیم صهیونیستی
اشتباه
بزرگی
کرد....|•°
The moon can't be yours, if you fear the height of the sky! ✨🌙
اگر از بلندای آسمان بترسی، نمیتوانی مالکِ ماه شوی! 🌖✨ ️