هدایت شده از رودخانهءموجدار
هیئت یه تراپیه که صد هیچ ،
همه تراپیستارو تو جیبش میزاره
هدایت شده از برگ زیتون🌿
روضهی عبداللهبنحسن(ع)، در واقع روضهی خود امام حسین علیهالسلامه؛
🤍عبدالله خیلی کوچیک بود که امام حسن(ع) شهید شدن، رسماً ایشون رو امام حسین(ع) بزرگ کردن!
🤍بچهی کوچیک شیرخواری که بهت امانت میدن و باید از کوچیکی بزرگش کنی، امانت بودنش خیلی حساسترش میکنه؛
🤍اونم نه امانت دستِ من و شما، امانتِ امام معصوم(ع) برای امام معصوم(ع)!
🤍۱۱سال بزرگش میکنی،
راه رفتنش، حرف زدنش، دینش، نماز خوندنش رو یادش میدی؛
مراقبشی از خودت جداش نمیکنی!
🖤دم آخر، لحظهای که «بلندمرتبهشاهیزصدرزینافتاد»؛
لحظهای که در گودال دیگه هیچ توانی برای محافظت از امانت برادر نیست،
🖤دستش رو از دست عمهش جدا میکنه،
به سمتت میدوه در حالی که دیگه هیچ توانی در بدن برای مراقبت ازش نداری، دستش رو جلوی ضرب شمشیر میگیره؛
🖤آخرین لحظاتِ امانت برادر معصوم، فقط توان آرام کردنش در حسین(ع) هست؛
-صبر کن عموجان، به زودی به پدر شهیدت ملحق میشی...
🖤وقتی تیر حرمله کار رو تمام میکنه، شاهد آخرین نفسهای پارهی تنِ حسن(ع) در آغوش خودتی، تا جایی که دیگه صدا و گرمای نفسش نیاد...
🤍نازك آرای تن ساق گلی؛
كه به جانش كشتم؛
و به جان دادمش آب؛
اي دريغا به برم می شكند...
صل الله علیک یا ابا عبدالله الحسین علیه السلام
هدایت شده از چای و ایوون
جاسمین.. محرمه..
جاسمین... اربابت رو توی گودال..
جاسمین آدم باش حداقل این ماه..
هدایت شده از چای و ایوون
به هنگاماین ماه و دلتنگیها؛ لطفکنید لینک کانالهاتون (یا آیدی خودتون) رو ارسال کنید اینجا https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_dl09ptm&btn=!Here.are.the.Gifts
و این پیام رو داخل کانالتون قرار بدید؛
تا بندهٔحقیر یکعکس تصادفی از قسمتی از بهشتزمین، کربلای ابی عبدالله براتون بفرستم به همراه یک دعایناقابل برای شما پروانه های پاک:)
از طرف جاسمین|چای و ایوون
میگم ، هیچکس بلد نیست چطوری باید مالکیت یه کانالی رو انتقال داد؟
چون اگه نفهمم مجبور میشم این کانال رو حذف کنم💔
یا خدا یهو دیدم یکی دیگه به اعضای چنل اضافه شده و یکی از پروفاش عکس آنهههههههههههههههست
وییییییییییییییییییییبیییبعپکهیسرپجخغقسژردومعیظومیتزپخهودیمایمذ
هدایت شده از چای و ایوون
برایت آن طلوع بعد از نماز صبح را میخواهم.برایت خنکی حرم و خلوتی بین الحرمین به هنگام قرائت دعای ندبه روز جمعه آرزو میکنم.. باشد که پای بر صحن بینالحرمینِ ارباب بگذاری اربعینِامسال. آمین.
افکار آنهیکاملا معمولی و دوستان
• افکارِ آنه •
برایت آن طلوع بعد از نماز صبح را میخواهم.برایت خنکی حرم و خلوتی بین الحرمین به هنگام قرائت دعای ندب
بگم تو گلوم بغض نشست باور میکنی؟
بگم من تا به حال یک بار هم نتونستم عطر ضریح ارباب رو در آغوش بگیرم باور میکنی؟
ای کاش
دعای ندبه روز جمعه
نگاه به طلوع خورشید بعد از نماز صبح
جاسمین ، ان شاء الله بتونی. همین.
آمین.
هدایت شده از فردایروزنبودنم.
انگشتای ظریف اندوه دور حنجرهم گره خوردن؛ دستت رو مشت کن، نفسم رو ببُر.
هدایت شده از چای و ایوون
گریه گریه گریه
بابونهٔسفید من پروردگار رو در ناتوان ترین حتی در توانا ترین روزهایم، قادر مطلق مینامم. پس بیا دعا کنیم و از او این صحنهٔمبارک را امسال بخواهیم. هم تو و هم من و هم هر دلتنگ دیگری..
بآشد که سایهٔلطف حسین مارا در برگیرد..