به سکوت خو میگرفت و آن قدر بی
حضور شده بود که همه فراموشش کرده
بودند.انگار به دنیا آمده بود که تنها باشد.
-عباس معروفی
⇢@BOOK_0 🌱
بعضی وقتها آدم فکر میکنه کسی رو
خوب میشناسه.
اما در واقع فقط نقابش رو میشناسه!
-از کتاب اگر بمیری، فلوریان زلر
⇢@BOOK_0 🌱
به خودم گفتم، راحت باش، یک دلِ سیر
گریه کن، بعد اشک هایت را خشک کن،
دستمالات را کنار بگذار، به هیکل بزرگ
ماتم زدهات تکانی بده و صفحه جدیدی
را باز کن، به چیز دیگری فکر کن، راه
بیفت و همه چیز را از نوع شروع کن.
-آنا گاوالدا🌱
⇢@BOOK_0 🌱
من گاهی خَسته میشوم، میرَنجم،
ناامیدی را تجربه میکنم و حساسیتهایی
دارم. اینچیزها بخشی از صفاتِ انسانیِ من
است. نمیتوانم از «انسان بودن» انصراف
بدهم.
-معین دهاز
⇢@BOOK_0 🌱
می دانم که همه می روند، می دانم که
همه می میرند و می دانم که غمگین شدن
چیزی را تغییر نمی دهد، اما نمی توانم از
رفتن ها و مرگ ها غمگین نشوم. دانستن
الزامی برای توانستن نیست.☁️
⇢@BOOK_0 🌱
می دانم که همه می روند، می دانم که
همه می میرند و می دانم که غمگین شدن
چیزی را تغییر نمی دهد، اما نمی توانم از
رفتن ها و مرگ ها غمگین نشوم. دانستن
الزامی برای توانستن نیست.☁️
⇢@BOOK_0 🌱