هميشه افراد ساكت را دوست داشته ام.
هيچگاه نميفهمی در حال رقصيدن در
رويای خويشند و يا سنگينی بارِ هستی
را به دوش میكشند.
-جان گرین
⇢@BOOK_0 🌱
نمیگم کاری از دستت برنمیاد، میگم از
گذشته بگذر. بپذیر. تموم شده. تو مسیری
که توانش رو داری کاری کن. غم چیزهایی
که در کنترل تو نیست نخور.
-برنگزیده🌱
⇢@BOOK_0 🌱
ویکتور هوگو میگه:
روح با آنچه میگیرد، غنی می شود و
قلب با آنچه می بخشد :)
⇢@BOOK_0 🌱
آدم به مرحلهای میرسد که دیگر نیرویش
برای مقابله کافی نیست.
-عباس کیارستمی
⇢@BOOK_0 🌱