نمیگم کاری از دستت برنمیاد، میگم از
گذشته بگذر. بپذیر. تموم شده. تو مسیری
که توانش رو داری کاری کن. غم چیزهایی
که در کنترل تو نیست نخور.
-برنگزیده🌱
⇢@BOOK_0 🌱
ویکتور هوگو میگه:
روح با آنچه میگیرد، غنی می شود و
قلب با آنچه می بخشد :)
⇢@BOOK_0 🌱
آدم به مرحلهای میرسد که دیگر نیرویش
برای مقابله کافی نیست.
-عباس کیارستمی
⇢@BOOK_0 🌱
تموم چیزی که توی این بیست و چند سال
عمرم یاد گرفتم رو جناب عطار توی یه
مصرع خلاصه کرده:
چند غم جهان خوری؟ چیست جهان؟ خرابهای!
⇢@BOOK_0 🌱