ویکتور هوگو میگه:
روح با آنچه میگیرد، غنی می شود و
قلب با آنچه می بخشد :)
⇢@BOOK_0 🌱
آدم به مرحلهای میرسد که دیگر نیرویش
برای مقابله کافی نیست.
-عباس کیارستمی
⇢@BOOK_0 🌱
تموم چیزی که توی این بیست و چند سال
عمرم یاد گرفتم رو جناب عطار توی یه
مصرع خلاصه کرده:
چند غم جهان خوری؟ چیست جهان؟ خرابهای!
⇢@BOOK_0 🌱
تنهایی که در درونمان داشتیم
آن قدر بزرگ شده است
که نمی دانیم دوست داشتن را انتظار
میکشیم
یا انتظار کشیدن را دوست میداریم.
-جمال ثریا
⇢@BOOK_0 🌱