انسان هنوز یک مزیت نسبت به ماشین
دارد : او قادر است خودش خودش را
بفروشد!
-استانیسلاو یرژی
⇢@BOOK_0 🌱
اگر بتوانم دلی را از شکستن باز دارم،
بیهوده نزیستهام.
اگر بتوانم رنجی را بکاهم، یا دردی را
مرهم نهم یا مرغکی رنجور را به آشیانه
باز آورم، حاشا حاشا، که بیهوده نزیستهام.
-امیلی دیکنسون
⇢@BOOK_0 🌱
«و من أكبر أخطائي أنني كنت أمرّ على
لحظات الفرح مروراً عابراً، وأعيش الحزن
بكل مشاعری ...»
+و از خطاهای بزرگم آن بود که لحظات
دلخوشی را سرسری میگذراندم، اما غم
و اندوه را با همهی وجود زندگی میکردم.
⇢@BOOK_0 🌱
#تیکه_کتاب
وقتی فردی شما را آزار میدهد، شما را
کوچک میکند و اجازه نمیدهد شما در
بهترین حالتی که میتوانید باشید و دائماً
حال شما را میگیرد، دیگر جایی برای
احساساتی بودن نمیماند. احساسات
درخور عشق و مهربانی است، درخور
کسانیست که اهرمهای مثبتی در زندگی
شما هستند.
احساسات خود را برای کسانی نگه دارید
که نسبت به شما با مهربانی و احترام و
منزلت رفتار میکنند. احساساتتان را
خرج کسانی که سعی در تخریب شما دارند
و نمیخواهند به شما اجازه رشد دهند،
نکنید!💎🧡
📙آدمهای سمی
🖌️لیلیان گلاس
⇢@BOOK_0 🌱
🌿
کاش تو زنـدگیامون یکـی مثل شـاملو
اینجـوری حالمـونو خوب کنه:
« مـن
بر میخـیزم !
چراغـی در دست،
چراغـی در دلـم.
زنگارِ روحـم را صـیقل میزنم.
آینهیی برابـرِ آینـهات میگذارم،
تا با تــو ، ابدیتـی بسازم.»
⇢@BOOK_0 🌱
#تیکه_کتاب
گاهی باید به دور خود یک دیوار تنهایی
کشید نه برای اینکه دیگران را از خودت
دور کنی، بلکه ببینی چه کسی برای
دیدنت دیوار را خراب میکند.
📙#دستهای_آلوده
🖌️#ژان_پل_سارتر
⇢@BOOK_0 🌱