به قول لوئیس بونوئل: هر فردی بهترین
هم که باشد، اگر زمانی که باید باشد، نباشد،
همان بهتر که نباشد.
⇢@BOOK_0 🌱
🌿
توی کتاب «دخـتری که پادشاه سوئد
را نجات داد» یه جمـلهای بود که میگفت:
«دلم میخـواهد در دنیایی از کتـاب،
قهوه و روزهای بارانـی، مدتی گم شوم. . . »
بهترین حسی که مـیشه تجربه کرد هـمینه!
⇢@BOOK_0 🌱
🌿
سریال عشق سیاه و سفید یه دیالوگ
داره که میگه ؛
« تــو زشـت و بد نیستی! تـو فقـط به
آیـینه های اشتباهی نـگاه کردی!»
میخوام بگم اطرافـت رو پُـر کن از آدم
هایی که زیبایی هات رو بـهت نشون بده،
اگه کسی به هر نحوی تو رو قضـاوتت
میکنه، شخصیت خودشو زیر سوال میـبره!
یادت نـره اون آدم آیینه ی درستـی برای
تـو نیست. . .
⇢@BOOK_0 🌱
هدایت شده از تبلیغات پلاس
بچه های جدیدVsبچه های قدیم😐👧🏻💘 :
𝗝𝗈𝗂𝗇 : https://eitaa.com/joinchat/2515862554C3057341cbe
انواع مادربزرگ👵🏻😂🤌🏻 .
«الحَیاة غاضبة منی، کأنني ضحکت فی
مجلس عزاء والدها...!»
+زندگی چنان بر من غَضَب دارد، که انگار
در مجلسِ ختمِ پدرش خندیدهام.
⇢@BOOK_0 🌱
هر یک از ما چیزی را از دست میدهیم که
برایمان عزیز است. فرصتهای از دست
رفته، امکانات از دست رفته، احساساتی
که هرگز نمیتوانیم برشان گردانیم. این
قسمتی از آن چیزی است که به آن می
گویند زنده بودن.
-کافکا در کرانه، هاروکی موراکامی
⇢@BOOK_0 🌱