هر یک از ما چیزی را از دست میدهیم که
برایمان عزیز است. فرصتهای از دست
رفته، امکانات از دست رفته، احساساتی
که هرگز نمیتوانیم برشان گردانیم. این
قسمتی از آن چیزی است که به آن می
گویند زنده بودن.
-کافکا در کرانه، هاروکی موراکامی
⇢@BOOK_0 🌱
و ما چه میدانستیم کسی که از غمهای
بسیار در آغوشش پناه گرفتهایم، همان
پناهیست که دستانش به خونِ شادیِ
ما آغشته است!
-مریم کاف
⇢@BOOK_0 🌱
مهربان باشید اما از آدمهایِ پرتوقع فاصله
بگیرید، مقیاست را بههم میزنند و حرمت
مهرت را میشکنند. آنها حافظه ضعیفی
دارند، خوبیها را زود فراموش میکنند.
-محمود دولت آبادی
⇢@BOOK_0 🌱
او بالاخره دستش را میگذارد روی قلبت،
و به تدریج هیاهوی توی سرت محو میشود.
و تو بالاخره میفهمی جادوی دوست داشته
شدن واقعی است.
-حمید سلیمی
⇢@BOOK_0 🌱
مشکل اینجاست همیشه آدمهای تنوع
طلب ، دست میگذارند روی آدمهای
وفادار ! افسوس ...
-محمود دولت آبادی
⇢@BOOK_0 🌱
سر بر شانه خدا بگذار تا قصه عشق را
چنان زیبا بخواند که نه از دوزخ بترسی
و نه از بهشت. به رقص درآیی. قصه عشق،
انسان بودن ماست اگر کسی احساست را
نفهمید مهم نیست سرت را بالا بگیر و
لبخند بزن ”فهمیدن” کار هر آدمی نیست.
-احمد شاملو
⇢@BOOK_0 🌱