«و انت فی طریقك تبحث عن الحیاة لا
تنسي أن تعیش»
+همانطور که در مسیر خود به دنبال
زندگی هستی، زیستن را فراموش نکن!
⇢@BOOK_0 🌱
#تیکه_کتاب
یه تیکه از یه کتاب بود که خیلی
حالمو خوب کرد؛ میگفت:
« آنچه برای شما باشد از کنار شما عبور
نخواهد کرد. شما نیازی نخواهید داشت
که چیزی که واقعا برای شما باشد را اجبار
کنید. همه چیز همیشه در زمان مناسب،
طبق زمانبندی الهی اتفاق می افتد. به
آنچه که می رود اجازه ی رفتن بده و
به آنچه که در انتظار توست، خوش
آمد بگو. رها باش، همه چیز خوب
است!! »
⇢@BOOK_0 🌱
یکی از شجاعانهترین تصمیمها رها کردن آن
چیزی است که به روان شما آسیب میزند.
🖌️#دیوید_هاوکینز
⇢@BOOK_0 🌱
#تیکه_کتاب
«حالا وقتش نیست که ببینی چه نداری.
ببین با آنچه داری چه کار میتوانی بکنی.»
- پیرمرد و دریا؛ ارنست همینگوی
⇢@BOOK_0 🌱
🌿
الیزابت کولبـرت یه جمله قشنگ داره
میگه:
«آدمها مانـند پنجرههایی با شیشههای
رنگیاند . .
وقتی آفتاب میتابد برق میزنند و
میدرخشند، اما وقتی تاریکی سایه
میگسترد، زیبایی حقیقی آنها فقط در
صورتی هویدا میشود که نــوری در
درونشان باشد.»
سعی کن همیـشه نــور درونت رو روشن
نگه داری، حتی اگه فقط یه باریـکه کم
سو باشه. . .
⇢@BOOK_0 🌱