آدم به مرحلهای میرسد که دیگر نیرویش
برای مقابله کافی نیست.
-عباس کیارستمی
⇢@BOOK_0 🌱
من از مردن نمیترسم، از زندگینکردن
میترسم. از اینکه زنده باشم اما زندگی
نکنم. از اینکه صدا داشته باشم اما سکوت
کنم. از اینکه درد داشته باشم اما رؤیا نه.
-پدرام ابراهیمی🌱
⇢@BOOK_0 🌱
🌿
الیزابت کولبـرت یه جمله قشنگ داره
میگه:
«آدمها مانـند پنجرههایی با شیشههای
رنگیاند . .
وقتی آفتاب میتابد برق میزنند و
میدرخشند، اما وقتی تاریکی سایه
میگسترد، زیبایی حقیقی آنها فقط در
صورتی هویدا میشود که نــوری در
درونشان باشد.»
سعی کن همیـشه نــور درونت رو روشن
نگه داری، حتی اگه فقط یه باریـکه کم
سو باشه. . .
⇢@BOOK_0 🌱
سر بر شانه خدا بگذار تا قصه عشق را
چنان زیبا بخواند که نه از دوزخ بترسی
و نه از بهشت. به رقص درآیی. قصه عشق،
انسان بودن ماست اگر کسی احساست را
نفهمید مهم نیست سرت را بالا بگیر و
لبخند بزن ”فهمیدن” کار هر آدمی نیست.
-احمد شاملو
⇢@BOOK_0 🌱
• اگر احساس افسردگی میکنی این کتابارو بخون :
#معرفی_کتاب
1- تکه هایی از یک کل منسجم
2- زندگی خود را دوباره بیافرینید
3- دلایلی برای زنده ماندن
• اگر احساس افسردگی میکنی این فیلمارو ببین :
#پیشنهاد_فیلم
1- Silver Linings Playbook
2- Melancholia
3- The Perks of Being a Wallflower
فردا و دیروز با هم دست به یکی کرده
دیروز با خاطراتش مرا فریب داد
فردا با وعده هایش مرا خواب کرد
وقتی چشم گشودم امروز گذشته بود…
- آلبر کامو