با اینکارا خودتون رو نابود میکنید:
- وقتی نمیبخشید.
- وقتی به کاری که دوست ندارید ادامه میدید.
- وقتی وقتتون رو تلف میکنید.
- وقتی از خودتون مراقبت نمیکنید.
- وقتی از همه چیز شکایت میکنید.
- وقتی با پشیمونی و افسوس زندگی میکنید.
- وقتی شریک نادرستی برای زندگیتون انتخاب میکنید.
- وقتی خودتون رو با بقیه مقایسه میکنید.
- وقتی قدرنشناس هستید.
- وقتی توی روابط اشتباه میمونید.
- وقتی بدبین و منفیگرا هستید.
- وقتی درمورد همه چیز نگرانید.
کتابایی که آرومت میکنن:
1- شفای زندگی، لوئیز ال هی
2- گندزدایی از مغز، فیث جی هارپر
3- تمرین نیروی حال، اکهارت تله
4- تکه هایی از یک کل منسجم، پونه مقیمی
5- از حال بد به حال خوب، دیوید برنز
6- رهایی از زندان ذهن، کاترین سوتکر
7- شادمانی درونی، مارتین سلیگمن
🌿
کاش تو زنـدگیامون یکـی مثل شـاملو
اینجـوری حالمـونو خوب کنه:
« مـن
بر میخـیزم !
چراغـی در دست،
چراغـی در دلـم.
زنگارِ روحـم را صـیقل میزنم.
آینهیی برابـرِ آینـهات میگذارم،
تا با تــو ، ابدیتـی بسازم.»
⇢@BOOK_0 🌱