#دیالوگیست
رودخونه آشغالهای زیادی رو با خودش میاره.
بعضی هاشون با ارزشند،
بعضی هاشون هم نه.
باید بدونی چی ارزش نگه داشتن داره و چی نداره.
● Mud
چارلز بوکوفسکی چقدر زیبا میگه:
"باید خودمان نوری بر تاریکی مان بتابانیم
این را هیچ کس دیگری برای ما انجام نخواهد داد..."
گاهی بهترین کاری که میتوانی برای کسی که دوستش داری انجام دهی رها کردن اوست ـ تا بتواند به آن کسی تبدیل شود که در کنار تو هرگز تحقق نمییافت.
📕این منم که رهایت میکنم _ هایدی پریپ
#دیالوگیست
زمان همیشه واسه اونایی که لازم دارند کمه
اما واسه اونایی که عاشقند تا ابد طول میکشه...
● Dracula Untold | 2014
فرماندهها فکر میکنند من بیفایده و به درد
نخور هستم ؛ در حالی که نمیدانند من خودم
به خطا شلیک میکنم ! نمیتوانم تصور کنم
زندگی کسی را بگیرم، هرکسی !
- جی ال ویتریک
فهمیدهام که همهٔ بدبختی انسانها
ناشی از این است که به زبان صریح و روشن
حرف نمیزنند.
از اینرو من تصمیم گرفتهام
که صریح حرف بزنم و صریح رفتار کنم
تا در راه درست بیفتم.
📙 طاعون_ آلبر کامو
مذاکره با دیگران سر عشق و احترام ،
احساس خیلی بدی دارد و کل مسئله را زیر سوال میبرد
اگر لازم است کسی را متقاعد کنید که دوستتان داشته باشد
هرگز شما را دوست نخواهد داشت
اگر لازم است به کسی باج دهید تا به شما احترام بگذارد،
هرگز به شما احترام نخواهد گذاشت
اگر لازم است کسی را متقاعد کنید تا به شما اعتماد کند،
در حقیقت هرگز به شما اعتماد نخواهد کرد ...!
📙مارکمنسن_اوضاعخیلیخراباست