eitaa logo
کتاب‌خونه 📓
39هزار دنبال‌کننده
2.7هزار عکس
283 ویدیو
1.6هزار فایل
بزرگترین کانال کتاب ایتا🤍 برگ های کتاب؛ به منزله بال هایی هستند که روح ما را به عالم روشنایی پرواز می دهند... Ads : @Info_Plus -💸-
مشاهده در ایتا
دانلود
میشل استروگف(@ocbooks).pdf
حجم: 3.4M
میشل استروگف - ژول ورن کتاب میشل استروگف نوشته‌ی ژول ورن، داستانی‌ست درباره‌ی یک فرمانده جنگی تزار که در سفری پرخطر و پرماجرا، به دنبال جلوگیری از دسیسه‌ای علیه میهن است.
دلیلی که نمیتونی خودت باشی، اینه که هنوز نمیدونی خودت کی هستی. جیمز هاليس
(@ocbooks) دوشیزه.pdf
حجم: 78.6K
دوشیزه - ماریو بارگاس یوسا - داستان کوتاه -
تا حد امکان، هرچه می‌توانید کمتر درباره‌ی کارهای خود صحبت کنید؛ آن هم تنها با کسانی که به شما دلگرمی و الهام می‌بخشند. چون دنیا پُر از آدم‌هایی است که "نفوس بد" می‌زنند.  مردمی که تنها بلدند بگویند: "اینکه محال است!"  یا  "واقعا که تو زیادی بلند پروازی!" چهار اثر | فلورانس اسکاول شین
مسئولیت شما در قبال خودتان این است که با افرادی دوستی کنید و به کسانی عشق بورزید که به ذهن شما احترام می‌گذارند. از عشق گفتن | ناتاشا ان
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
تو هنوز در مکث بین افکارم زندگی می‌کنی فقط تازه یاد گرفتم سکوت رو با اسم تو پر نکنم. .
امیدوارم وقتی لیلی هارو می‌بینی یاد من بیوفتی. و معنی گل لیلی یعنی: "جرات میکنم، دوستم داشته باشی!"
عشق بدون بیداری ممکن نیست(@ocbooks).pdf
حجم: 21M
عشق بدون بیداری ممکن نیست - آدیا شانتی جملات آدیا شانتی، این آموزگار بزرگ معنوی، جوهره جلسات وی با شاگردان خویش است؛ آن زمان که در گردهمایی های هفتگی، سمینارهای آخر هفته و شب نشینی ها از ماهیت بیداری معنوی سخن می گوید. این کتاب، مجموعه ای از گفت وگو های شگفت انگیز او با شاگردان است و علت انتخاب آن ها مضامین معنادار و منسجمی است که برای شاگردانش از اهمیت خاصی برخوردار هستند. آدیا شانتی می گوید: اساس کار من رویارویی مستقیم با خودتان است. اگر خودتان را نشناسید، چگونه ممکن است به روشن ضمیری برسید؟ او در انتقال مفهوم حقیقت و آزادی با روش منحصربه فرد خود تابوهای کلیشه ای و شاگردان را به این کشف، یعنی شکوفایی ذات حقیقی خود سوق می دهد و.. ‌
به چیزی فکر نمی‌کردم؛ ولی در عین حال، تقریباً به همه چیز فکر می‌کردم. عقاید یک دلقک / هاینریش بل
یه دیالوگ قشنگ توی کتاب هر دو نهایت میمیرند بود که میگفت : آدم ها فکر میکنن برای کارهایی که دوست دارن همیشه وقت دارن و لذت داشته هاشون رو نمیبرن حتی حرف هاشون رو هم به هم نمیگن و صبر میکنن اما من فهمیدم که ما آدمها واقعاً وقتی برای منتظر شدن و تلف کردن نداریم اگر دنبال چیزهایی که دوست داریم نریم چیزی جز حسرت برامون نمیمونه!🌱