#دیالوگیست
در سیاره کوچک ما، عقاید بیش از طاعون و زلزله، موجب بلایا شده است ...
• The Pianist
در موردِ چیزهایی که نمیخوای بدانی، هر قدر کمتر بدانی، همان قدر کمتر دلت به درد میآید، همان قدر کمتر عذاب میکشی، این طوری که به قضیه نگاه کنی، نادانی آن قدرها هم بد نیست...!
📚ملت عشق:
الیف شافاک
من حتی به شما میگویم گاهی بهتر است آدمی مورد تمسخر قرار گیرد، زیرا بدین طریق فرصتی برای گذشت متقابل و شرمساری به دست میآید.
همهء ما نمیتوانیم همهچیز را درک کنیم و کمال، هرگز در یک مرحله حاصل نمیگردد.
برای نیل به کمال، نخست باید از نفهمی شروع کرد. کسی که زود میفهمد، بدون شک بد میفهمد.
به شما که تاکنون خیلی چیزها را بدون فهمیدن، فهمیدهاید، این حقیقت را تذکر میدهم.
📗ابله~ داستایفسکی
بیابان تاتارها.pdf
حجم:
3.5M
📖بیابان تاتارها
📝معرفی کتاب
همهچیز در گریز است.
آدمها، فصلها، ابرها، همه شتابانند
و این شط بهظاهر کُند حرکت که هرگز باز نمیایستد،
پیوسته تو را با خود میبرد.
✍نویسنده: #دینو بوتزاتی
jayee-digar.pdf
حجم:
3.1M
📖جایی دیگر
📝معرفی کتاب
هیچ وقت...
برای نگه داشتن کسی که فرق تو،
با بقیه رو نمی فهمه تلاش نکن!
✍اثر: #گلی_ترقی
من موهای منیژ را بیشتر از هر چیزی توی این دنیا دوست دارم یعنی اول موهای منیژ را دوست دارم، بعد مادرم را، بعد... نه، اول مادرم را دوست دارم، بعد موهای منیژ را، بعد خود منیژ را، بعد ستارهها را.
بعضی وقتها چندتا گل یاس از توی باغچه میچیند و می گذارد لای موهاش.
یک بار گفتمش: "منیژ کاش من یاس بودم. خوش به حالِ یاس ها".
📚تهران در بعد از ظهر:
مصطفی مستور