باور داریم برای همه چیز هدفی هست. به چیزهایی امید داریم که نمیبینیم.
قبول داریم که درسهایی در شکست و قدرتی در عشق وجود دارد و همهی ما میتوانیم از درون چنان زیبا باشیم که بدنمان توانش را ندارد.
زیبای گمشده | امی هارمن
همهشون ازم میپرسن خودتو ده سال دیگه کجا میبینی؟
حقیقتا نمیدونم چون یه سال پیش خودمو اینجا نمیدیدم.
حرفهایی که کاش میزدم / کیتلین کلی
ده تا کتابی که اگه نخونی باختی:
-قورباغه ات را قورت بده
نویسنده:برایان تریسی
-چه کسی پنیر مرا جا به جا کرد
نویسنده:اسپنسر جانسون
-اثر مرکب
نویسنده:دارن هاردی
-کیمیاگر
نویسنده:پائولو کوئلیو
-ملت عشق
نویسنده:الیف شافاک
-ثروتمند ترین مرد بابل
نویسنده:جورج سمیوئل
-چهاراثر
نویسنده:فلورانس اسکاول
-حکایت دولت و فرزانگی
نویسنده:مارک فیشر
یه زن نمیتونه دوستت داشته باشه
بعد دوستت نداشته باشه
بعد دوباره دوستت داشته باشه!
یه زن فقط میتونه دوستت داشته باشه
دوستت داشته باشه
دوستت داشته باشه
و بعد دیگه
هیچوقت دوستت نداشته باشه!
#خداحافظگاریکوپر
#رومن_گاری
عادت های اتمی.pdf
حجم:
4.4M
عادتهایاتمی
به شما میآموزد که عادتهای خوب خود را بهبود بخشید و عادتهایی که به نظرتان بد هستند را از خود دور کنید تا به شخصیت دلخواهتان برسید.
تنها محبت است که کهنه نمیشود.
همه چیز طراوت خودش را از دست میدهد. تازگی همهچیز، به کهنگی و پوسیدگی میگراید. زیباترین چهرهها، زیر چروکهای پیری دفن میشود. گَرد تیرۀ پیری، درخشندهترین چشمها را از لَوَندی و فطانت می اندازد.
ولی محبت... نه!
#بیهودگی
#احمد_محمود
فرق بسیاری است بین کسی که کم می آورد
با کسی که کوتاه می آید ...
📕 جزیره ی سرگردانی
👤 #سیمین_دانشور
یادداشت های زیرزمینی.pdf
حجم:
2.3M
یادداشت های زیرزمینی
فئودور داستایفسکی
یادداشتهایی از زیرزمین تراوشات روح ناآرام مردی است که خود را بیمار میپندارد و بهعلت عصیان روحی و رفتارهای ناهنجار عصبی قادر به ایجاد ارتباط با دیگران نیست.
من او را دوست داشتم.pdf
حجم:
8M
#من_اورادوست_داشتم📚
دوست دارم با تو باشم چون هیچ وقت از با تو بودن خسته نمی شوم. حتی وقتی با هم حرف نمی زنیم، حتی وقتی نوازشم نمی کنی، حتی وقتی در یک اتاق نیستیم، باز هم خسته نمیشوم.
هرگز دلزده نمی شوم. فکر کنم به خاطر این است که به تو اعتماد دارم، به افکارت اعتماد دارم. می توانی بفهمی چه میگویم؟
همه آن چه در تو میبینم و هر آن چه نمیبینم را دوست دارم. با این همه، ضعف هایت را میدانم.
اما احساس میکنم همین نقاط ضعف تو و نقاط قوت من هستند که با هم سازگارند. ترس های مشترک نداریم. حتی پلیدی های ما هم به هم می آیند!
خاطرات خانه مردگان.pdf
حجم:
5.1M
• خاطرات خانه مردگان
آری، بشر موجود سرسختیست. من تصور میکنم بهترین تعریفی که میتوان از انسان کرد این است: انسان عبارتست از موجودی که به همه چیز عادت میکند.