سلام علیکم و رحمه الله 😌🌷
خوبید ¿
من خبر خاصی ندارم فقط اینکه خواهر برادرا خسته شدن و ما با ماشین اومدیم کربلا الانم اسکانیم هنوز حرم نرفتیم 🦦🍒"
اینم بگم من خودم دارم به صورت حرفه اییییییییی،رمان دنبال میکنم و بسی خوشحالم از اینکه ۱۵ پارت داریم 🦥🫀💗✨🤌🏻
دم اونایی که اینجوری ناشناس و پر میکنن و بهمون انرژی میدن گرم🫂
اینا بهترینان✨