https://eitaa.com/Baboonbook/3699 تو که تخت نداری:)
.......
اشک* به روم نیار عه
من فیک میخونم یکی شروع کردم ۲۳۰۰ صفه ابییییی صفه ۶۰۰ ام چهاروزه شروعش کردم وایی اصن خداس خیلی خوبههه کاپلیه
......
عه چه باحال
رمان منم کاپلیه ولی با این تفاوت کهشاید تا الان حدودا ۳۰۰۰۰ تایی شده باشه
کتابخونه ی بابونه ای:)
https://eitaa.com/Baboonbook/3707 مننن ......... هیق
اونیکه گفت منن منم هاها چقدر فانم فکر کنم الان فهمیدی کیم
...........
بله بله تو حساب نیست
سلااامم من عاشقه رماانمم رمان هم مینویسم 🍡
...........
رمان من؟
رمان خودت؟
اگه جایی رمانت رو میزاری لینکش؟
هدایت شده از دفترچه خاطرات گمشده :)
خب خب تقریبا دهمین تقدیمی اینجا رو میخوام بدم ؛ این تقدیمی درمورد بعضی از متن های کتابای فرح بخشِ ؛ شما اینو فور میکنین و کتاب مورد علاقتونم میگید 'شاید' تونستم یه متن از همون کتاب پیدا کنم و'اگه' تونستم بهتون کتابم معرفی میکنم .
اینم که معلومه نباید از تقدمی ها کپی کنید باتچکر -لورا
-دفترچه خاطرات گمشده :)
کتابخونه ی بابونه ای:)
سلااامم من عاشقه رماانمم رمان هم مینویسم 🍡 ........... رمان من؟ رمان خودت؟ اگه جایی رمانت رو میزار
اهم نه منظورم این بود که رمان زیاد میخونم راستش جایی نمیزارم ب فکر زدن ی چنلم هستم ولی واسه ی خسته مثه من خوب نی 🍡
........
اولش که زدی اینجوریی که چرا هیچ کس نمیخونتش شاید خیلی بده
بعدش یکم امید میدن بهت اون وقت پارت بندی و... ایناس که سنگینی میکنه
بعدشم چنل و دیل میزنی تا خودت رو راحت کنی
کاری که تو فکرشم
هدایت شده از اسکوبیدو و دوستان.
تقدیمی ؛
اگه ایتا یه مدرسه بود و شما دانش آموز اون مدرسه بودید کدوم دانش آموز مدرسه بودید؟
با توجه به شخصیتی که تو کانالتون نشون میدید سعی میکنم کرکترتون+ یه سناریو همراهش بهتون تقدیم کنم
میدونم زیاد فور نمیشه پس ظرفیت نداره
هر موقع تونستم آمادش میکنم ، معلوم نیست چقد طول بکشه
تا موقعی که تقدیمی و میدم بزارید تو کانالتون بمونه
-سارا