🌺نامه دوم خانم مهناز رئوفی به فائزه هاشمی رفسنجانی🌺
قسمت سوم
🔹سرکار خانم فائزه هاشمی، اینجانب مهناز رئوفی مدت بیست و یک سال است توفیق تبری از فرقه سیاسی و ضالّه و ضد بشری بهائیت داشته و به دیانت مقدس اسلام و شیعه اثنی عشری مشرّف و ملتزم رڪاب حضرت حجت بن الحسن العسڪری امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف شده ام.
🔸همانگونه ڪه در نامه سرگشاده قبلی به حضور محترم شما عرض شد از بدو تبری از بهائیت جانی و تشرف به اسلام به افشاگری حقایق پشت پرده بهائیت پرداختم و با تألیف ڪتبی با عناوین چرا مسلمان شدم، نامهای برای برادرم، مرگ معنویت در بهائیت، سایه شوم، مسلخ عشق، فریب، بهائیت از درون (خاطرات ادیب مسعودی طلبه فریب خورده و متبری از بهائیت) سعی ڪردم دِین خود را بدواً نسبت به هم نوعان و به اسلام عزیز ادا نمایم.
♦️خواهر ایمانی و گرامیام، گویا نامه قبلی حقیر را ڪه خطاب به سرڪار علیّه و توسط ڪیهان منتشر شد را مطالعه نفرمودید. غرض از تحریر این نامه بدواً رفع شبهات افڪار عمومی نسبت به بهائیان است ڪه شما با آنان دیدار می فرمائید و در ثانی آگاهی و بیداری سرڪار علیّه از مرام و مشی این جماعت دست نشانده است.
🔻از آنجا ڪه بیست و پنج سال از عمرم را در بین بهائیان گذرانده ام و طبق آموزههای مخصوصی ڪه داشتیم می دانم ڪه قدرت فریب این قوم به اندازهای استادانه است و فریاد وامظلومانه شان به حدی بلند است ڪه می توانند هر انسان پاڪدل و پرمهری را تحت تاثیر قرار داده و بفریبند، اما مستحضر باشید حقیقت چیز دیگری است، آنها هرگز پرده از حقیقت برنخواهند ڪشید.
ادامه مطلب
https://www.baha9.ir/?p=2289
📡ڪانال بهائیت شناســــــــی⬇️
🌍https://eitaa.com/joinchat/830341121Cca0f94fa66
📍معرفی ڪنید این ڪانال را به دیگـــران
💯بهائیت شناسی در ویراستــــــــــی
🔹بعد از سایت بهائیت شناسی، ڪانال تلگرام و ایتا، آپارات، فیس بوڪ، إینستاگرام، یوتیوب، توئیتر و روبیڪا، حالا نوبت ویراستی است.
📡در ویراستی نیز با ما همراه شوید👇
🌍https://virasty.com/Baha9_ir
9.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💢🎥سارا ڪرمی از جدائی اش از بهائیت می گوید
🔹سارا و عرفان خواهر و برادری هستند ڪه در یک خانواده بهائی در شیراز بدنیا آمدند و در این فرقه رشد نموده بزرگ شدند.
♦️سارا با مطالعه ڪتب إسلامی و همچنین حضور در مساجد و مجالس أهلبیت (ع) و إستماع مطالب إسلامی به حقانیت آئین إسلام پی برده به تشیع گروید.
📡ڪانال بهائیت شناســــــــی⬇️
🌍https://eitaa.com/joinchat/830341121Cca0f94fa66
📍معرفی ڪنید این ڪانال را به دیگـــران
🔹فاصله بین دندان های حضرت مهدی (عــــــــج)
💢حضرت آیة الله صافی گلپایگانی در ڪتاب منتخب الأثر روایات مربوط به إمام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف را جمع آوری نمود.
🔸وی در این ڪتاب ۲۹ روایت در مورد ویژگی چهره إمام زمان (عج) نقل می ڪند از جمله اینڪه بین دندانهای حضرت فاصله وجود دارد.
🔺ڪدامیک از مدّعیان مهدویت و قائمیت چنین ویژگی را داشتند و مردم هم نسبت به آن حساسیت نشان دادند⁉️
📡ڪانال بهائیت شناســــــــی⬇️
🌍https://eitaa.com/joinchat/830341121Cca0f94fa66
📍معرفی ڪنید این ڪانال را به دیگـــران
❌حڪومت جهانی بهائــــــــــــی
🔹عبدالبهاء پیشوای بهائیان می گوید:
بدستور پدرم حسینعلی بهاء هیچ ڪس حق ندارد بدون اجازه حاڪمیت حرڪتی ازش سر بزند و اگر چنین ڪند، بدستور حسینعلی مخالفت ڪرده است و هيچ عذری از او قبول نيست.
♦️با این تاڪیدات پیاپی از طرف بنیانگذار فرقه ضالّه و خلفش اما شوقی ربانی اولین و آخرین ولی امر بهائی دستور تشڪیل حڪومت جهانی بهائی را صادر ڪرد.
🔸لهذا در تمام فتنه و آشوب در ڪشور حضور پیروان فرقه گمراه گسترده است به این امید ڪه بتوان جمهوری اسلامی را ساقط و حڪومت بهائی را جایگزین آن نمود.
#ڪتاب_گنجینه_حدود_واحڪام_صفحه۴۶۳
📡ڪانال بهائیت شناســــــــی⬇️
🌍https://eitaa.com/joinchat/830341121Cca0f94fa66
📍معرفی ڪنید این ڪانال را به دیگـــران
💢تبلیغ بهائیت در فلسطین ممنـــــــــــــوع
🔹سرڪرده فرقه ضاله بهائیت می گوید:
بعضی از بهائیان أوامر قطعی إلهی را أهمیت نمی دهند و آن اینڪه بايد از حاڪمیت إطاعت ڪرد اين هيچ تأويل و تفسيری نمی خواهد از جمله إطاعت از حاڪمیت اين است: ڪتاب یا مقاله ای بدون إجازه حڪومت نبايد منتشر شود.
❌عبدالبهاء در لوح سيف الله تربتی نیز چنین می گوید: تڪليف پیروان بهائی إطاعت و إنقياد از حڪومت است خواه إستقلال و خواه مشروطه.
🔻فرقه بهائیت برخلاف آنچه پیروانش از آن بعنوان دیانت بهائی یاد می کنند دین نیست چرا ڪه پیامبر دین إلهی موظف به تبلیغ در هر زمان و هر شرائطی است.
🔺أما بعد از گذشت ۱۷۰ سال از تأسیس فرقه بهائیت، هنوز هم تبلیغ بهائیت در فلسطین إشغالی و إسرائیل ممنوع است چرا ڪه حسینعلی بهاء چنین خواسته است!
#ڪتاب_گنجینه_حدود_وأحڪام_صفحه۴۶۴
📡ڪانال بهائیت شناســــــــی⬇️
🌍https://eitaa.com/joinchat/830341121Cca0f94fa66
📍معرفی ڪنید این ڪانال را به دیگـــران
⭕️تنها حرمت إزدواج در بهائیــــــــــــــت
🔹شارع آئین بهائی در اینڪه در بهائیت إزدواج با چه ڪسانی حرام است؟ تنها به حرمت إزدواج با زن پدر إڪتفا ڪرده و نسبت به دیگر محارم حرفی نزده و حڪم لواط را نیز مسکوت گذاشته است.
💢علتش آن است ڪه میرزا حسینعلی سه همسر قانونی داشته و در أواخر عمر نیز با دختر جوانی ڪه خدمتکار خانه اش بود إزدواج نمود و این نگرانی را داشت که بعد از مرگ، فرزندانش با آن دختر إزدواج ڪنند.
🔸لذا در بیان حرمت إزدواج با محارم تنها حرمت إزدواج با زن پدر را إعلان نمود. شارع آئین بهائی همچنین از گفتن حڪم لواط نیز خجالت ڪشیده حڪم آن را مسڪوت گذاشته است.
#ڪتاب_أقدس_صفحه۱۰۴
📡ڪانال بهائیت شناســــــــی⬇️
🌍https://eitaa.com/joinchat/830341121Cca0f94fa66
📍معرفی ڪنید این ڪانال را به دیگـــران
❌بیت العدل بهائیان شارعیت دارد
🔹میرزا حسینعلی مرجع احکام و عبادت بهائیان را کتاب أقدس دانسته و امور سیاسی بهائیان را به بیت العدل واگذار نموده تا آنچه را مصلحت بدانند معمول دارند.
♦️میرزا معتقد است اعضای بیت العدل ملهم به إلهامات غيبی إلهی یعنی معصوم می باشند و تمام پیروان بهائی باید از آنان إطاعت کنند.
🔹میرزا در إنتها می گوید: امور سياسی بهائیان به بیت العدل مربوط می شود و عبادات آنها به آنچه در کتاب اقدس آمده راجع است.
#لوح_إشراقات_صفحه۷۹
📡ڪانال بهائیت شناســــــــی⬇️
🌍https://eitaa.com/joinchat/830341121Cca0f94fa66
📍معرفی ڪنید این ڪانال را به دیگـــران
💢مرجع أحڪام بیت العدل بهائی است
🔹مرجع أحکام بهائیان طبق نظر بنیانگذار فرقه ضاله بهائیت ڪتاب أقدس است و مرجع مسائل سیاسی بهائیان نیز تشڪیلات بیت العدل.
🔺اما وقتی از عبدالبهاء در مورد مهریه زنان ڪه جزء سؤالات شرعی ست پرسیده می شود، می گوید: این أحڪام فی الحقیقه راجع به بیت عدل عمومی است ڪه شارع است اما من عبدالبهاء مبین هستم نه شارع.
🔻در لوح إشراقات میرزا گفته بود امور سیاسی بهائیان با بیت العدل است و عبادت آنها به ڪتاب أقدس مربوط می شود، پس چرا عبدالبهاء برخلاف نظر پدرش سوالات شرعی را وظیفه تشڪیلات بهائیت دانسته است؟
#گنجینه_حدود_وأحڪام_صفحه۱۷۴
📡ڪانال بهائیت شناســــــــی⬇️
🌍https://eitaa.com/joinchat/830341121Cca0f94fa66
📍معرفی ڪنید این ڪانال را به دیگـــران
💢بیت العدل مرجع أحکام بهائــــــــــــی
🔹میرزا حسینعلی بهاء مرجع أحڪام و عبادات پیروانش را ڪتاب أقدس دانست، اما این ڪتاب همه مسائل و موضوعات را بیان نڪرده حتی در زمان حیات میرزا هم وقتی از او در باره حلیت یا حرمت إزدواج با محارم پرسیده شد، وی آن را به بیت العدل ارجاع داد:
♦️سؤال از حد زنا و لواط و سارق و مقادیر آن، جواب: تعیین مقادیر حد به بیت العدل راجع است. سؤال از حلیت و حرمت نڪاح أقارب، جواب: این أمور هم به أمنای بیت العدل راجع است.
🔸خودتان قضات ڪنید آیا این دو پرسش و امثال آن ڪه در این رساله آمده، مربوط به أحڪام است یا أمور سیاسی ڪه میرزا آن را به بیت العدل إرجاع داد؟
⭕️بدون شک این سؤالات در مورد مسائل شرعی بهائیان است أما در عین حال خود میرزا از جواب آن سر باز زده حڪمش را به بیت العدل حواله داده است
🔹با اینڪه میرزا مرجع أحڪام و عبادات را ڪتاب أقدس معرفی ڪرد اما بخاطر نبود بیشتر أحڪام بهائیان در این ڪتاب، تشڪیلات بیت العدل قبول زحمت نموده پاسخ آن را به أغنام می دهد
#رساله_سؤال_وجواب_صفحه۲۴
📡ڪانال بهائیت شناســــــــی⬇️
🌍https://eitaa.com/joinchat/830341121Cca0f94fa66
📍معرفی ڪنید این ڪانال را به دیگـــران