امروز فهمیدم که ممکنه تو واسه یکی در حدی نگران باشی که ضربان قلبت یک ساعت روی ۱۰۰ بمونه ولی اون همچنان ککشم نگزه
خلاصه که واسه آدما اونقدری خرج کنید(چه مادی، چه عاطفی ....) که ارزششو دارن
من یه چند تا تلاوت و عکس ازشون توی پیج و کانال های روبیکا دیدم
استوری این پیج یکی از تلاوتاس :
https://rubika.ir/f8_m313_haamim
این دوتا عکس هم تازه منتشر شده ..(:
منبع : @hamed_alhilou_6263
توی این کانال روبیکا میتونین بخشی از تلاوت های این یکی دوروز در لبنان رو هم بشنوید ..
چخبر داداشیا🤍
این روزا درگیر چیایین؟
https://daigo.ir/secret/2173028198
Bahar | بــــــــهـار 🌱
چخبر داداشیا🤍 این روزا درگیر چیایین؟ https://daigo.ir/secret/2173028198
شنیدم کهه ۷ روز دیگه ماه رمضونه🥲
اینم جزو قشنگیای این ماهه✔️✨
.
درسسسس واقعا رنج آوره
ولی زنده بموون😭😂
قول بده به خودت که خوب به نتیجه برسونیش که ارزش سختی کشیدناتو داشته باشه
.
چرا استرس؟
به شخصه تا جایی که یادم میاد بیشترین آرامش رو توی روزای همین ماه تجربه کردم🤍
اینکه یه قدم به خدا نزدیک میشی و تا حدودی از بقیه دور واقعا اعصابت رو آروم میکنه
ولی بگو بهم چرا استرس داریا🥲
.
از من دلخوری؟ چرااا اخه
سلاملیکم 🌱
یاد یه حدیث از امام علی افتادم
خیلی این حرفشون رو دوست دارم
میفرمایند که:
" #دنیا خوشحالیاش آلوده به غم است ..
غررالحکم،حدیث۳۴۵۹ "
ولی فعلا اون ناراحتیا رو فاکتور بگیر
به امید اینکه این هنه ذوق قشنگ خراب نشه💫
.
فداتت🫂
موفق باشی عزیز دل
.
پیویم پیام دادی؟
معذررتتتتت🥲
احتمال ۱۰۰ درصد باگ ایتا خورده
چون پیامای شخصیم رو هم سریع چک میکنم و هم اینکه حتما جواب میدم
بزار الان میرپ دنبال پیامت میگردم
ولی کاش همون موقع میگفتی این همه روز تو دلت نمونه😭😂
.
عاا
هیجاان🙌🏻🔥
واهایی اره🥲
اولین تیزر واقعی از برنامه بود درواقع
.
خب من که نمیدونم تولدت کیه
ولی هروقت هستش مبارکه❤️
لحظه لحظه زندگی رنج و درده
شهید آوینی خیلی قشنگ میگه که رنج، باعث میشه هرچی ناخالصی داری از اصل وجودت خارج بشه ..
جدیدا به این نتیجه رسیدم که باید در خونه مونو روی سختیهای زندگی باز کنیم، بگیم بیا تو مث آدم باهم زندگی کنیم . و درکل یکم کمتر فکر کنیم و ده ها بار مرور کنیم داستانای روزمروه مون رو ...
امیدت به خدا باشه جیگر🌱
امیدوارم که این ماه رمضون سیم مارو واسه همیشه وصل کنه به خدا
یکم بی نیاز شیم از بنده هاش
.
در حال حاضر نمیدونم موضوع این پیامت چیه😭😂
.
آاه
هرروز سخت تر از دیروز
و چه کاری از ما ساخته ست جز صبر و شاید کمی امید و حرکت