eitaa logo
Bahar | بــــــــهـار 🌱
341 دنبال‌کننده
1.6هزار عکس
198 ویدیو
5 فایل
﷽ یازهـرا "س"❤️ . اینجا پاتوق کساییه که پایه مسابقه و جایزه های خفنش هستن😎✌ . بـــــه تـعداد لبخنـــد هایی کـــــه رو لــب دیگران نشوندی لبخند خواهی زد >>>🫂 . برای حرف های در گوشیِ ناشناس🌿 https://daigo.ir/secret/2173028198 . بهار(:✨️ @Admin_Bahar128
مشاهده در ایتا
دانلود
چرا دارم🌚 پوشه روبیکام بیشتر کلیپ از محفله یه سری از قرائت ها رو ذخیره میکنم با بعضی از کلیپایی که جالب بودن
اره، فک کنم جزو بچه هایی هستی که تازه اومدی تو جمعمون✨ پستای بالاتر نوشتم .. اولین باری که رفتم لباسشون همینا بود سه ردیف تقریبا پشت سر حاج حامد نشسته بودم . اصن همه چی عالیه🥲
ترکیب طلایی😭*÷<"٪×:))))
برا تازگیاس؟ . اره داداش راحت باش ‌. حاجی این نصف اعضاشو با فور زدن شما جمع کرد حالا حسنین برنده شه یا نه چیزی به ما نمیرسه ولکن تروخدا😂 بیکار فرض کرده مردمو
چرا که نه در پیویم همیشه بازه به روتون🌿😂
شاهکار بود این کتاب، شاهکار!
اگه رمان عاشقانه دوست دارید، ارتداد رو بخونید. اگه سیاسی دوست دارید، ارتداد رو بخونید اگه مذهبی دوست دارید ارتداد رو بخونید اگه تاریخی دوست دارید ارتداد رو بخونید اگه نمیدونید چرا ۲۲ بهمن مردم انقلاب کردن ارتداد رو بخونید اگه واستون سواله که اگه انقلاب نمیشد الان ایران چه شرایطی داشت ارتداد رو بخونید ..
دست مریزاد وحید یامین پور🔥 نمیشه گذاشت زمین این کتاب رو ..
داداشیا فردا امتحان مهمی دارم، واسم دعا کنین🤍 شبتون خوش:))🌙
بچه ها، فردا رو روزه بگیریم وصلش کنیم به ماه رمضون؟🌚 پایه این؟ بگین بهم واسه ماه رمضونم باید چند تا سوال ازتون بپرسم^^
داداشمی❤️ بخوابین زود سحر خواب نمونین😭😂 . سحر میبینمت🌚😂 . خب خداروشکر که هستین✌️🏻 دو روزز🥲 . شما دیگه ثوابا رو درو کردی🔥😂 قبول باشه ‌. ببین اخه چیزی که هست اینه که من خودم کلی روزه قضا دارم کلی که میگم بالای ۳۰، ۴۰ تا منظورمه😂 و الان یه جورایی دارم به خودم لطف میکنم، هم روزه قضای پارسالمو میگیرم کفاره نمیدم و هم کم میشه روزه هایی که به گردنمه و خب البته از ثواب روزه آخر شعبانم نباید غافل شد :🌱 امام صادق "ع": هر كس سه روز آخر ماه شعبان را روزه بگیرد و به روزه ماه رمضان وصل كند، خداوند ثواب روزه دو ماه پى در پى را برایش محسُوب مى كند. (وسائل الشیعه، ج 7، ص 375، ح 22) پ‌ن:حالا سه روز نشد یه روز آخرم انشاءالله قبوله😂