ماهم از این قضیه آگاهیم کاملا
اما به قول وحید یامین پور " آتش بس قسمتی از جنگ است، نه صلح"
این آتش بس رو مث استراحت بین دو نیمه بدونین
اگه قراره توی این آتش بس رژیم صهیونیستی خودش رو تقویت کنه و دوباره حمله کنه، ماهم بیکار نشستیم
ما هم توی این مدت خودمون رو بازسازی میکنیم
بیاین واقع بین باشیم
توی این ۱۲ روز ما با تمام قوا جنگیدیم
پدافند هامون نیاز به قدرت گیری مجدد داره
نیروهای انسانی مون نیاز به استراحت دارن
یادتونه پریشب درمورد استراتژی شوک و بهتی که اسرائیل پیاده کرد صحبت کردیم؟!
اسرائیل نتونست اون استراتژی رو پیاده کنه
به ما شوک وارد کرد ولی دچار بهت نشدیم
فرمانده های مهمی رو از دست دادیم ولی کمتر از ۱۰ ساعت بعد از اون شوک خارج، و آماده عملیات شدیم
الان، بعد از ۱۲ روز لازمه برگردیم ببینیم چیشد
و لازمه بازسازی کنیم خودمون رو
https://eitaa.com/Ramezaan_mahfel/68772
نکته مهم همینه✔️
توی پیامای بالام گفتم ولی دوباره تکرارش میکنم💘
"آتش بس قسمتی از جنگ است، نه صلح"
مشخصه که جنگ تموم نشده، نه برای ما نه اونا
این آتش بس فقط فرصتیه برای قوت گیری = استراحت بین دو نیمه
Bahar | بــــــــهـار 🌱
سلامٌ عليك، افتقدتك كثيرا. «سلام بر تو، که دلم خیلی برایت تنگ است...»
قرار بود الان کنارت باشم
توی بین الحرمین:)
ولی لایقش نبودم ..
https://eitaa.com/Ramezaan_mahfel/68844
:)
الان دیقا توی اون وضعیتم که دوست دارم گریه کنم
Bahar | بــــــــهـار 🌱
بسماللهالرحمـٰنالرحیم 💙 وَإِذَا الْجِبَالُ نُسِفَتْ ﴿١٠﴾ و آن زمان که کوه ها از بیخ و بن کنده شو
بسماللهالرحمـٰنالرحیم ✨
لِيَوْمِ الْفَصْلِ ﴿١٣﴾
برای روز داوری (۱۳)
وَمَا أَدْرَاكَ مَا يَوْمُ الْفَصْلِ ﴿١٤﴾
و تو چه می دانی روز داوری چیست؟ (۱۴)
وَيْلٌ يَوْمَئِذٍ لِلْمُكَذِّبِينَ ﴿١٥﴾
وای در آن روز بر تکذیب کنندگان؛ (۱۵)
Bahar | بــــــــهـار 🌱
بسماللهالرحمـٰنالرحیم ✨ لِيَوْمِ الْفَصْلِ ﴿١٣﴾ برای روز داوری (۱۳) وَمَا أَدْرَاكَ مَا يَوْمُ
ترتیل سوره مرسلات اینجاست🪐
یادتون نره آیات قبل رو مرور کنین
بعد از حفظ و مرور برام یه تیک بفرستین🤝