eitaa logo
Bahar | بــــــــهـار 🌱
341 دنبال‌کننده
1.6هزار عکس
198 ویدیو
5 فایل
﷽ یازهـرا "س"❤️ . اینجا پاتوق کساییه که پایه مسابقه و جایزه های خفنش هستن😎✌ . بـــــه تـعداد لبخنـــد هایی کـــــه رو لــب دیگران نشوندی لبخند خواهی زد >>>🫂 . برای حرف های در گوشیِ ناشناس🌿 https://daigo.ir/secret/2173028198 . بهار(:✨️ @Admin_Bahar128
مشاهده در ایتا
دانلود
ماهم از این قضیه آگاهیم کاملا اما به قول وحید یامین پور " آتش بس قسمتی از جنگ است، نه صلح" این آتش بس رو مث استراحت بین دو نیمه بدونین اگه قراره توی این آتش بس رژیم صهیونیستی خودش رو تقویت کنه و دوباره حمله کنه، ماهم بیکار نشستیم ما هم توی این مدت خودمون رو بازسازی میکنیم
بیاین واقع بین باشیم توی این ۱۲ روز ما با تمام قوا جنگیدیم پدافند هامون نیاز به قدرت گیری مجدد داره نیروهای انسانی مون نیاز به استراحت دارن یادتونه پریشب درمورد استراتژی شوک و بهتی که اسرائیل پیاده کرد صحبت کردیم؟!
اسرائیل نتونست اون استراتژی رو پیاده کنه به ما شوک وارد کرد ولی دچار بهت نشدیم فرمانده های مهمی رو از دست دادیم ولی کمتر از ۱۰ ساعت بعد از اون شوک خارج، و آماده عملیات شدیم الان، بعد از ۱۲ روز لازمه برگردیم ببینیم چیشد و لازمه بازسازی کنیم خودمون رو
حتما هم میدونین که ما الان باید وحدت‌مون رو حفظ کنیم تا الان هم همین مون بوده که قدرت رو حفظ کرده پس نه از دست آقای عراقچی نه هیچ کس دیگه عصبانی نباشین و بدونین هیچ مسئولی سرخود تصمیم نمیگیره اختلافای سیاسی و .. رو بذارین کنار و مثل همیشه پشت ایرانتون باشین❤️
- توی این شرایط همه چیز زیر نظر مقام معظم رهبریه شرایط عادی نیست که مثلا رئیس جمهور یا وزیر امور خارجه به تنهایی یه تصمیمی بگیرن و عملیش کنن
https://eitaa.com/Ramezaan_mahfel/68772 نکته مهم همینه✔️ توی پیامای بالام گفتم ولی دوباره تکرارش میکنم💘 "آتش بس قسمتی از جنگ است، نه صلح" مشخصه که جنگ تموم نشده، نه برای ما نه اونا این آتش بس فقط فرصتیه برای قوت گیری = استراحت بین دو نیمه
هدایت شده از |•مَـحْـفِـل‌رَمِـضٰـانــ•|
سلامٌ عليك، افتقدتك كثيرا. «‏سلام بر تو، که دلم خیلی برایت تنگ است...»
https://eitaa.com/Ramezaan_mahfel/68844 :) الان دیقا توی اون وضعیتم که دوست دارم گریه کنم
Bahar | بــــــــهـار 🌱
بسم‌الله‌الرحمـٰن‌الرحیم 💙 وَإِذَا الْجِبَالُ نُسِفَتْ ﴿١٠﴾ و آن زمان که کوه ها از بیخ و بن کنده شو
بسم‌الله‌الرحمـٰن‌الرحیم ✨ لِيَوْمِ الْفَصْلِ ﴿١٣﴾ برای روز داوری (۱۳) وَمَا أَدْرَاكَ مَا يَوْمُ الْفَصْلِ ﴿١٤﴾ و تو چه می دانی روز داوری چیست؟ (۱۴) وَيْلٌ يَوْمَئِذٍ لِلْمُكَذِّبِينَ ﴿١٥﴾ وای در آن روز بر تکذیب کنندگان؛ (۱۵)
از ته دل ممنونم از اینکه توی بهترین جاهای دنیا یادم میکنین🫂:)