والا توی این کار بالا و پایین زیاد داشتم و دارم، یه تایمی همه چی رواله ولی خب یه وقتاییم نه
این تابستونم رو بیشتر به آموزش دیدن گذروندم بر خلاف تابستون سالِ قبل که بیشتر کار میکردم ، به نظرم هرچقدر ادم تخصصش بیشتر باشه موفق تره✔️
الان به طور جدی جایی استخدام نیستم ولی شما دعا کنین که به زودی همه چی درست شه🪐