دیگه عزیزم اومدی راهنمایی باید به شرایط سخت عادت کنی😔🥲😂
دبیرستان که دیگه جای خود داره
ولی کم کم خوب میشه؛ این هفتم هشتمو خوش بگذرون که از نهم میوفتی تو فاز امتحان نهایی🌚
.
بچه ها بقیه تونم برام بنویسین کلاس چندمین✨
تا چند ساعت دیگه همه چی مشخص میشه
نمیدونم چی باید بگم، اما امیدوارم هرچی شد خدا خودش صبرش رو بهمون بده ..
یاد شب ۳۰ اردیبهشت افتادم که تا صب چشمون خشک شد به خبرا :)💔