eitaa logo
Bahar | بــــــــهـار 🌱
341 دنبال‌کننده
1.6هزار عکس
198 ویدیو
5 فایل
﷽ یازهـرا "س"❤️ . اینجا پاتوق کساییه که پایه مسابقه و جایزه های خفنش هستن😎✌ . بـــــه تـعداد لبخنـــد هایی کـــــه رو لــب دیگران نشوندی لبخند خواهی زد >>>🫂 . برای حرف های در گوشیِ ناشناس🌿 https://daigo.ir/secret/2173028198 . بهار(:✨️ @Admin_Bahar128
مشاهده در ایتا
دانلود
سلام از فردای شب بارونی!> چقد دیشب هوا خوب بود🫂
Bahar | بــــــــهـار 🌱
سلام از فردای شب بارونی!> چقد دیشب هوا خوب بود🫂
چخبر؟ این هفته کجاها رفتین چیا خریدین ، چیکارا کردین کیارو دیدین ، چیا خوردین چه فیلمایی دیدین💀😂 . هرچی هست بیاید بگید واقعا دلم تنگ شده🚶🏻‍♂ 💌 https://daigo.ir/secret/2173028198
عه اتاق جدیدد عکس بفرست از اتاقت ببینیم چی از آب دراومده😍😂 . اصن انگار شنبه ها گره خورده با ریاضی 🧨 رشته ت چیه؟
وای وضعیتت واقعا قرمزه😂 برو برو اتاقتو تمیز کن الان اصن اینجا بودنت جایز نیست😂⚠️ تا شب تموم کن عکس بفرست تشویقت کنیم🎉 . بسلامتی😍 ریاضی هفتم نسبت به دبستان سخته ولی از پسش بر میای رو منم حساب کن🌱
🫂✨ . انشاءالله زودتر خوب میشی همینکه میتونی چند روز مدرسه تو بپیچونی خوبه😂 از خواص قرقره آب نمک غافل نشو🧂
بچه ها اینترنتی دورس و لباسای پاییزی از کجا میخرین؟🍁 به شدت نیاز دارم اگه جایی میشناسین بهم معرفی کنین، دمتون گرم💗 تو ناشناس یا پیویم بفرستین🧩
بگین که شماهم نمیتونین از کیمیا بگذرین=)
مینگییلللللشامتینگصم😭 اخه اصنننن چیبگمم💘 دو شاهرخ استخری در یک قاب :👨🏻‍🦯
اینکه استادت خل و چل باشه واقعا رو اعصابه زنیکه اومده میگه عایشه وقتی با پیامبر ازدواج کرد ۶ سالش بود و هرچقدر باهاش بحث کردم قانع نشد💆🏻‍♀ و همین الان منابع تاریخیشو پیدا کردم و قراره هفته دیگه مورد عنایت قرارش بدم☺️ 🦎پند اخلاقی : همیشه تا ته کاری که بهش معتقدید رو برید و علاوه بر محکم شدن باور خودتون بهش، بقیه رو هم قانع کنید .👻
به نظر میاد که هیجان خونتون افتاده ینی چی که انقد بی حالین💀🦦 یه بحث جنجالی راه بندازین یکم حرف بزنیم🔥😎 🌱 https://daigo.ir/secret/2173028198
عه پیامای قبلیتونو نخوندم اول اینارو جواب بدم بعد بریم سر بحث چالش برانگیز❤️‍🔥 . ایول بابااا مبارکه😎🫂💗 یه شیرینی به ما نمیرسه؟ . ما که تازه دیدیم ولی حضرت رقیه خودش جوابتو داده که اول شدی✨ ‌. انسانی میخونم🤌🏻
تو باید جذابش کنی😃✔️ یه کاری کنی که بهت خوش بگذره نه اینکه صرفا مجبوری بری . واقعا اگه مدرسه رو همینطوری میرین که رفته باشین و تهش هدف خاصی ندارین خیلی کسل کننده میشه انگار الکی داری یه کار مزخرفی رو انجام میدی که به هیچ دردی نمیخوره هدف بزار واسه خودت ، یه کار کن مدرسه بشه اون جاده ای که باید ازش رد شی تا برسی به مقصد⛰:)🎯