دوستان
میدونستید که نمیشه توی استودیو محفل گوشی برد؟😍😍😍😍(×[ نثکمچ۱چبجچشچش؟؟؟
Bahar | بــــــــهـار 🌱
💙♾❤️ خاطراتِ قشنگ، مرورش دلتنگی میـاره:)) ولی من این دلتنگی رو با چیزی عوض نمیکنم ... #حامین🫀✨
میدونستید من یه مازوخیسمیم که تو این شرایط میرم کلیپای اینارو میبینممم؟؟😭
خیلی جذاب بودددددو
مثل همیسههه:))))
اسپویل نمیکنم چون هم رسالت خیلی تاکید داشت و گفت هیج عکس و فیلمی بیرون نره و اصلا راضی نیستن
اینم میگم به بچه هایی که رفتن و از دکور و همه چی عکس فرستادن که نکنین عوامل محفل راضی نیستن
.
گذاشتن گوشی ببرم و عکس و فیلم گرفتم ولی با بدبختی🥲😂
فعلا نمیفرستم به همون دلیلی که گفتم
البته بد شانسیم اوردم یه تیکه هایی فک میکردم دوربینم روشنه ولی درواقع نبود 💘
خیلی خفن بودن همشون
مث همیشه
فقط اینکه من منتظر بودم تموم شه برم عکس بگیرم باهاشون و سید و حاجی تا تموم شد سریع فرار کردن و ما ناکام موندیم🥲😂👨🏻🦯
ولی همینکه بلخره طلسم محفل شکست و تونستم برم جای شکرش باقیه تا ابد💆🏻♀