خب دیگه خداحافظی میکنم ازتون تا چند روز دیگه که از اعتکاف بیام
مراقب خودتون زیاد باشیین🫂
دلم تنگ میشه
نمیدونم این چند روز باید خوشحالیامو با کی قسمت کنم و حرفامو به کیا بزنم🥲
ولی شما حرفاتونو تو ناشناس بزنین ، اومدم بخونم انرژی بگیرم>>>>
فعلا خداحافظظ😂❤️
انشاءالله
.
مرسی روشنمون کردی👍✔️
پن: مربوط به https://eitaa.com/Baharr_128/956
.
بابا چیز خاصی نبود😂
مث خیلی از صحنه های محفل قبلیا بین حاجی و سید
بمون تو خماریش😎💀
ولی گفتم اگه پخش نکنن میگم داستانشو بهتون نگران نباشین 💘
پن: مربوط به https://eitaa.com/Baharr_128/943
📌رفقا
گفتم که آقای بوذری و عوامل هیچ جوره راضی نیستن که فیلم و عکسی اگر گرفته میشه پخش بشه ، مخصووصا تا ماه رمضون که هنوز محفل پخش نشده
اگه میبینین بعضی فن پیجا تو چنلشون فیلمایی که خودشون یا اعضاشون گرفتن و پخش میکنن، خیلی واضح میگم که حق الناس گردنشونه و نه تنها به کسی که فنش هستن احترام نمیزارن بلکه باعث آزارش میشن .
لطفا لطفا لطفا پیوی درخواست نکنید واستون چیزی بفرستم چون اولا این کار رو نمیکنم، دوما هم اگه دوباره برم دیگه هیچ فیلمی نمیگیرم که سر گذاشتن یا نذاشتنش بحثی باشه .
ازتون میخوام که اگه محفل رو دوست دارین به همه چیزش احترام بزارین و توی یه سری از مسائل افراط نکنید، قبلا هم گفتم که خیلی خیلی زیاد متاسفم واسه تک تک فن پیجایی که جایگاه قرآن و قاری قرآن رو پایین میارن و با نهایت بی حیایی پست هایی میزارن که دوس ندارم اصن به دست حاج حامد و سید حسنین و بقیه عوامل برسه .
امیدوارم کاری نکنیم که امسال آخرین سالی باشه که محفل ساخته میشه *؛)
✍🏻 بهار
#محفل