eitaa logo
Bahar | بــــــــهـار 🌱
341 دنبال‌کننده
1.6هزار عکس
198 ویدیو
5 فایل
﷽ یازهـرا "س"❤️ . اینجا پاتوق کساییه که پایه مسابقه و جایزه های خفنش هستن😎✌ . بـــــه تـعداد لبخنـــد هایی کـــــه رو لــب دیگران نشوندی لبخند خواهی زد >>>🫂 . برای حرف های در گوشیِ ناشناس🌿 https://daigo.ir/secret/2173028198 . بهار(:✨️ @Admin_Bahar128
مشاهده در ایتا
دانلود
خب دیگه خداحافظی میکنم ازتون تا چند روز دیگه که از اعتکاف بیام مراقب خودتون زیاد باشیین🫂 دلم تنگ میشه نمیدونم این چند روز باید خوشحالیامو با کی قسمت کنم و حرفامو به کیا بزنم🥲 ولی شما حرفاتونو تو ناشناس بزنین ، اومدم بخونم انرژی بگیرم>>>> فعلا خداحافظظ😂❤️
سلام وطنن🔥 زشته که بازگشت غرور آفرینم رو تبریک عرض کنم؟😭😂
اصن این حس که یکی منتظرت باشه واقعا خوبه، بیاین بغلمم🫂❤️‍🩹🥲 منم دلم تنگ شده بود خیلی ساعتای آخر منتظر بودم گوشیمو تحویل بگیرم و سریعا بیام ب اینجا سر بزنم👨🏻‍🦯👨🏻‍🦯 واسه همه تونم دعا کردم🤝 انشاءالله قسمتتون شه
منم همچین وضعیتی داشتم ولی خداروشکر قبول کردن حالا امسال که گذشت ولی واسه سالای بعد تجربه میشه زود ثبت نام کنیم🥲😂 پ‌ن: ترتیب پیاما از پایین به بالاس!
انشاءالله . مرسی روشنمون کردی👍✔️ پ‌ن: مربوط به https://eitaa.com/Baharr_128/956 . بابا چیز خاصی نبود😂 مث خیلی از صحنه های محفل قبلیا بین حاجی و سید بمون تو خماریش😎💀 ولی گفتم اگه پخش نکنن میگم داستانشو بهتون نگران نباشین 💘 پ‌ن: مربوط به https://eitaa.com/Baharr_128/943
- دخترم حواسش جمعه ؛هروقت بهش میسپرم غذارو به موقع خاموش میکنه ته نگیره دخترش :
📌رفقا گفتم که آقای بوذری و عوامل هیچ جوره راضی نیستن که فیلم و عکسی اگر گرفته میشه پخش بشه ، مخصووصا تا ماه رمضون که هنوز محفل پخش نشده اگه میبینین بعضی فن پیجا تو چنلشون فیلمایی که خودشون یا اعضاشون گرفتن و پخش میکنن، خیلی واضح میگم که حق الناس گردنشونه و نه تنها به کسی که فنش هستن احترام نمیزارن بلکه باعث آزارش میشن . لطفا لطفا لطفا پیوی درخواست نکنید واستون چیزی بفرستم چون اولا این کار رو نمیکنم، دوما هم اگه دوباره برم دیگه هیچ فیلمی نمیگیرم که سر گذاشتن یا نذاشتنش بحثی باشه . ازتون میخوام که اگه محفل رو دوست دارین به همه چیزش احترام بزارین و توی یه سری از مسائل افراط نکنید، قبلا هم گفتم که خیلی خیلی زیاد متاسفم واسه تک تک فن پیجایی که جایگاه قرآن و قاری قرآن رو پایین میارن و با نهایت بی حیایی پست هایی میزارن که دوس ندارم اصن به دست حاج حامد و سید حسنین و بقیه عوامل برسه . امیدوارم کاری نکنیم که امسال آخرین سالی باشه که محفل ساخته میشه *؛) ✍🏻 بهار
اگه دیدین نبودمم بنویسین واسم تو ناشناس برگردم همه رو میخونم✨
زندگیه دیگه میگذره این روزا هم مراقب باش زیاد به خودت سختش نگیری واسه درد و دل کسیو خواستی روم حساب کن🫂
بلخره حرف حق زدن این داستانا رم داره دیگه عیب نداره مهم اینه که من وظیفه مو انجام دادم کسی که باید بفهمه میفهمه داداش انقد حرص نخور سکته میکنی
معلومه که مشکلی ندارم خیلییی خیلی زیادم خوشحالم از اینکه توی جمعمون از هر مدل و قشری هست هم کنار شما بودن واسم جذابه هم شنیدن حرفاتون هرجاییم به اختلاف نظر خوردیم باهم حلش میکنیم قطعا❤️ . حرف بزن باهاش اگه تو رابطه ت با کسی به مشکل خوردی مطمئن باش که تا بهش نگی ناراحتیتو حل نمیشه