-بَند ِاُو🌼؛
ای کاش؛
ما هم از اون هایی باشیم
که وقتی اسمشو میارن،
امام زمان بگه:خدا حفظش کنه:)
-بَند ِاُو🌼؛
آدمی است دیگر ..
بالاخره به بهانه ای برای زنده ماندن نیاز دارد !
بهانه ای مانند شما؛
امام حسینِ من🫀:)
یکی از علما فرموده بودن :
دلیل اینکه قلبمون آروم نمیگیره
اینه كه قلب امام زمان به درد اومده ..