- هوالباقی °
بنده ؛ اوست آن که در بند اوست . .
آمدمپیش تو با این همه اندوه ، ولی
چه غمی هست که پیش تو به پایان نرسد !؟
من؟ | مشتاق پرواز با تو : ) !
@H_33_3
الحمداللهکهنوکرتم
الحمدللهکهمادرمی . .
گمان میکنم وقتی خدا تورو آفرید..
به سرانگشت هستی نگاهی انداخت
و دوباره خواند:
فتبارک الله اَحسَن الخالِقین
و تو أشبَه الناس #خلقَاً و #خُلقاً به پیامبر و میراث دار معرفت و مهربانی آل عبا شدی🤍
و اما از لیلا پسری زاده شد..
برای کنج قلبِ حسین،
خوش آمدی آرام دلِ حسین:)³³³