اماوقتیبرمیگردمزندگیمونگاهمیکنم؛
هیچکدومازآدمایزندگیمونمیبینمکهحتی
لحظههاییشادیکنارمبودهباشن!
چهبرسهلحظههایسختیوغم...:)
-بَند ِاُو🌼؛
_
اینشباهمهجاجشنهوچراغونیه:)
امااینجشنهابرایمنآقانمیشودکه...
نمیخوایبیای؟🙃
امشببهسیلجمعیت
جمکراننگاهمیکردم...
باخودمگفتم:
یعنیروزیکهآقابیادهمهیماهستیمیانه:)؟