-بَند ِاُو🌼؛
_
اینشباهمهجاجشنهوچراغونیه:)
امااینجشنهابرایمنآقانمیشودکه...
نمیخوایبیای؟🙃
امشببهسیلجمعیت
جمکراننگاهمیکردم...
باخودمگفتم:
یعنیروزیکهآقابیادهمهیماهستیمیانه:)؟
-بَند ِاُو🌼؛
تَنها آرِزو :) #فِرِشته
گروه سرود نجم الثاقبتنها آرزو.mp3
زمان:
حجم:
9.7M
ایندفعهتوواسهمادعاکن
کهصدسالزندهباشیم
اگهخدابخوادتوروببینیم:)
-بَند ِاُو🌼؛
ایندفعهتوواسهمادعاکن کهصدسالزندهباشیم اگهخدابخوادتوروببینیم:)
اینکارنیازدارهبه:
غروبجمعه
و یهگوشهخلوت
و یه هندزفری
ویهدلتنگ🥲❤️🩹
82M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
منخیسباروناومدمدمخونتاییار:)
دلمفقطتورومیخواد🫀
-بَند ِاُو🌼؛
_
شایدهمعشقهمینباشدکہ..
مندلتنگوار
ودلتنگوار؛
تنهابہدوستداشتنتاکتفاکنم:))💙!
- مولایمن..
هدایت شده از سلاطین دهه هشتادونود🇮🇷
6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ای کاش قادربودم علی را به روزگاری ببرم که مردمش قدر همچون اورا میدانستند:)
_دیالوگ فیلم
شبِ ۱۷ شعبانه ؛
از ۱۷ تا ۲۳ شعبان برای من یعنی شب و
روزهایی که لحظه به لحظهاش به یادتم .
امسال دختر بچهها نمیتونن بیان پیشت
تولدت رو جشن بگیرن و واست عروسک بیارن
از راه دور واست سنگِ تموم میذاریم،
قول میدم🩷✨..
[ دردونهی اهلالبیت /۳۱۵ ]