-بَند ِاُو🌼؛
ایندفعهتوواسهمادعاکن کهصدسالزندهباشیم اگهخدابخوادتوروببینیم:)
اینکارنیازدارهبه:
غروبجمعه
و یهگوشهخلوت
و یه هندزفری
ویهدلتنگ🥲❤️🩹
82M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
منخیسباروناومدمدمخونتاییار:)
دلمفقطتورومیخواد🫀
-بَند ِاُو🌼؛
_
شایدهمعشقهمینباشدکہ..
مندلتنگوار
ودلتنگوار؛
تنهابہدوستداشتنتاکتفاکنم:))💙!
- مولایمن..
هدایت شده از سلاطین دهه هشتادونود🇮🇷
6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ای کاش قادربودم علی را به روزگاری ببرم که مردمش قدر همچون اورا میدانستند:)
_دیالوگ فیلم
شبِ ۱۷ شعبانه ؛
از ۱۷ تا ۲۳ شعبان برای من یعنی شب و
روزهایی که لحظه به لحظهاش به یادتم .
امسال دختر بچهها نمیتونن بیان پیشت
تولدت رو جشن بگیرن و واست عروسک بیارن
از راه دور واست سنگِ تموم میذاریم،
قول میدم🩷✨..
[ دردونهی اهلالبیت /۳۱۵ ]
5.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
باید به احترامِ رقیه سٌجود کرد
شوخیکهنیست،دختر سلطانِ کربلاست...
“تولدت مبارك زندگيم”
تـولدتمبـارکشـیرینزبـونِبابا
تـولدتمبـارکآرومهجــونِبابا
[قربونتبرمشایدسوریهنشد
دیگهخودتونخبردارینخانوم
بطلبکربلاشبسوم!]
-بَند ِاُو🌼؛
:بچههیئتیها؛:)🤌🏻 _آخهنمکدووون #فِرِشته
8.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
زمزمهاینروزایبچههایهیئتآقایحدادیان؛
اینبچهنمکخالصه؛)؛
#فِرِشته