eitaa logo
-بَند ِاُو🌼؛
200 دنبال‌کننده
778 عکس
829 ویدیو
3 فایل
- هو‌الباقی ° بنده ؛ اوست آن که در بند اوست . . آمدم‌‌پیش تو با این همه اندوه ، ولی چه‌‌ غمی هست که پیش تو به پایان نرسد !؟ من؟ | مشتاق پرواز با تو : ) ! @H_33_3 الحمدالله‌که‌نوکرتم الحمدلله‌که‌مادرمی . .
مشاهده در ایتا
دانلود
6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ای کاش قادربودم علی را به روزگاری ببرم که مردمش قدر همچون اورا میدانستند:) _دیالوگ فیلم
شبِ ۱۷ شعبانه ؛ از ۱۷ تا ۲۳ شعبان برای من یعنی شب و روزهایی که لحظه به لحظه‌اش به یادتم . امسال دختر بچه‌ها نمی‌تونن بیان پیشت تولدت رو جشن بگیرن و واست عروسک بیارن از راه دور واست سنگِ تموم می‌ذاریم، قول می‌دم🩷✨.. [ دردونه‌ی اهل‌البیت /۳۱۵ ]
5.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
باید به احترامِ رقیه سٌجود کرد شوخی‌که‌نیست،دختر سلطانِ کربلاست... “تولدت مبارك زندگيم”
تـولدت‌مبـارک‌شـیرین‌زبـونِ‌بابا تـولدت‌مبـارک‌آرومه‌جــونِ‌بابا [قربونت‌برم‌شاید‌سوریه‌نشد دیگه‌خودتون‌خبر‌دارین‌خانوم بطلب‌کربلا‌شب‌سوم‌!]
-بَند ِاُو🌼؛
:بچه‌هیئتی‌ها؛:)🤌🏻 _آخه‌نمکدووون #فِرِشته‌‌
8.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
زمزمه‌‌این‌روزای‌بچه‌های‌هیئت‌‌آقا‌ی‌حدادیان؛ این‌بچه‌نمک‌خالصه؛)؛
-بَند ِاُو🌼؛
_
پارسال‌همه‌دورت‌بودن‌عزیزِ‌دلم .. امسال‌تولدت‌چقدر‌تنهایی :))؟
-بَند ِاُو🌼؛
:)
شکوه ناب‌ترین عکس‌هایمان اینجاست همیشه وقت غم و درد جایمان اینجاست💛 چهارشنبه‌دلتنگی
غم مخور، ای دل که باز ایام شادی هم رسد هر کجا دردی ست آن را عاقبت مرهم رسد...