eitaa logo
-بَند ِاُو🌼؛
200 دنبال‌کننده
778 عکس
831 ویدیو
3 فایل
- هو‌الباقی ° بنده ؛ اوست آن که در بند اوست . . آمدم‌‌پیش تو با این همه اندوه ، ولی چه‌‌ غمی هست که پیش تو به پایان نرسد !؟ من؟ | مشتاق پرواز با تو : ) ! @H_33_3 الحمدالله‌که‌نوکرتم الحمدلله‌که‌مادرمی . .
مشاهده در ایتا
دانلود
-بَند ِاُو🌼؛
"عبدالرقیه³¹⁵"
دست‌بیماران‌گرفتن‌بر‌طبیبان‌واجب‌است.. من‌ز‌ِپاافتاده‌ام‌دستم‌نمیگیری‌رضا‌جان :)‌؟! تشکر
مشرف‌شوید‌هیئت:)! - پخش زنده در روبیکا: • https://rubika.ir/mahdirasuli_ir - پخش زنده در تکیه: • https://tekye.net/live/2705
یک نفس مانده علی پر بکشد تا به سماء . یک اذان مانده ملاقات کند زهرا را ؛
برای کشتن علـی‌ شمشیر لازم نبود ماجرای کوچه قبلا کار علـی را تمام کرده بود . . !
بست با پارچه‌ای فرقِ پدر را امّا صدوده روز دگر خونِ گلو را چه کند؟!
تب‌دارم‌نه‌که‌امشب‌یه‌چند‌ساله.. تب‌دارم‌نه‌از‌ضربه‌،نه‌از‌شمشیر! تبم‌از‌ضربه‌اون‌قلاقه..
ملاقـات علی و فاطـمه باشد تماشایی ... :)))
بیاید به علی چشم روشنی بگید.. بالاخره فراقِ ۳۰ ساله تموم شد! شبِ وصالِ یار فرارسید! وصال.. خُرَم آن لَحظه که مُشتاق به یاری بِرَسَد آرِزومَنَدِ نِگاری به نِگاری بِرَسَد.. امشب مولا با محبوبه یِ خودش رازهایِ سی ساله ای که به کسی نگفته رو میگه. ان شاء الله شکستگیِ دست بذاره که خانم جان اشک هایِ مولا رو از گونه یِ یار کنار بزنه..😭
وا‌علیا..!
2.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
«إنّالله وإنّا إليهِ راجعُون» مات علی‌ابن ابی طالب😭