eitaa logo
-بَند ِاُو🌼؛
201 دنبال‌کننده
778 عکس
832 ویدیو
3 فایل
- هو‌الباقی ° بنده ؛ اوست آن که در بند اوست . . آمدم‌‌پیش تو با این همه اندوه ، ولی چه‌‌ غمی هست که پیش تو به پایان نرسد !؟ من؟ | مشتاق پرواز با تو : ) ! @H_33_3 الحمدالله‌که‌نوکرتم الحمدلله‌که‌مادرمی . .
مشاهده در ایتا
دانلود
-بَند ِاُو🌼؛
به‌وقت‌اولین‌سالگرد‌قمری:) آقا‌سیدمهدی‌اُنظر‌الی‌قلب‌خسته‌ام..
-بَند ِاُو🌼؛
من از دنیا به‌غیراز مرتضی چیزی نمی‌خواهم خوشم وقتی‌که در صحنش امین‌الله می‌خوانم.
امیر ارسلان کرمانشاهی [HajAmirKermanshahi]Shab19Ramazan1445-MaAzNajafim.mp3
زمان: حجم: 9.8M
به قول آقای‌کرمانشاهی: مرگ اینه اگه،صد بار بمیریم کمه ما از نجفیم به نجف برمیگردیم همه..
اِرحَم فی هٰذه الدنیا غربتی رحم کن به حالِ غربتم..
hossein.sotoodehossein.sotoode-ey.bande.navaz(128).mp3
زمان: حجم: 12.6M
چی‌رقم‌زدی‌برام..؟ من‌تعویض‌پرچم‌یعنی‌کربلام:)؟
12.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ای نهضت بیداری یا فاطمه الزهرا ! در بطن زمان جاری یا فاطمه الزهرا..
_میشه‌‌یه‌لحظه‌جامونو‌باهم‌عوض‌کنیم؟:)
-بَند ِاُو🌼؛
_میشه‌‌یه‌لحظه‌جامونو‌باهم‌عوض‌کنیم؟:)
آقا‌جان‌شنیدم‌پناه‌بۍ‌پناهان‌میشوۍ‌ من‌پناهۍ‌ندارم،دلم‌مشهدت‌رامیخواهد..💛.
هدایت شده از مَبهوتْ³¹⁵🇮🇷
یه سری‌ها میبینم تو چنلشون عکس کربلا گذاشتن و رفتن زیارت.. ما رو که نمی بره.. شماها که میرید ادب داشته باشید! تهران پاساژ کم داره؟ شهرتون مرکزِ خرید کم داره؟ زیارتِ عَتَبات خاصه کربلا مشرف میشید ادب داشته باشید! سَر زَده وارِد مَشو! مِیکَده حَمام نیست این سُخَنِ پیرِ ماست! گُفته یِ هَر خام نیست کربلا پارک نیست که بستنی دست بگیری راه بری لیس بزنی و در به در بری قهوه خونه پیدا کنی و قلیون بکشی و آبمیوه هایِ گوارا و رنگارنگ بخری! این کارا رو همون شهرتون کنین هر وقت ارضا و تخلیه شدید برید زیارتِ ائمه یِ عراق. کاملُ الزیارات رو فقط واسه پُز و کلاسش خوندی؟ اصن خوندی؟ قصدِ عمل نداری؟ کربلا میگه عطر نزن! خوشبو نرو. حالتِ اندوه داشته باش! ژولیده و خاکی برو! چیکار دارید میکنید؟ کربلا و نجف سفرِ تفریحی نیست. شکم پرستی نکنین در این سفر. در راحتی و رفاه سر نکنین. فرمود قبلِ حرکت به کربلا سه روز روزه بگیر تا روحت سبک بشه! برو کربلا فلان بستنی بخور! فلان قهوه بخور! فلان آبمیوه رو امتحان کنید! دارید چیکار میکنید با مقتلُ الحسین؟