eitaa logo
-بَند ِاُو🌼؛
201 دنبال‌کننده
778 عکس
832 ویدیو
3 فایل
- هو‌الباقی ° بنده ؛ اوست آن که در بند اوست . . آمدم‌‌پیش تو با این همه اندوه ، ولی چه‌‌ غمی هست که پیش تو به پایان نرسد !؟ من؟ | مشتاق پرواز با تو : ) ! @H_33_3 الحمدالله‌که‌نوکرتم الحمدلله‌که‌مادرمی . .
مشاهده در ایتا
دانلود
گفت یا‌قدیم‌الاحسان بحقّ الحسین ! آدم‌تکرار کرد اما‌‌یه‌دفعه‌‌جبرئیل‌دید‌شونه‌های‌آدم‌داره میلرزه ؛ اشک‌میریزه‌..
آدم‌گفت: جبرئیل ! حسین کیه..؟ حسین کیه که‌ تا اسمش اومد حالم عوض شد.؟
جبرئیل گفت: ای آدم! حسین با لب تشنه، و تنها و غریب وبی یاور کشته می شود، وروزی چنین صدا می زند: وا عطشاه! وا قلّة ناصراه!، ای وای از سوز تشنگی، ای وای از کمی یاور!»
شدّت تشنگی، بین او و آسمان را همچون دود می کند، هیچ کس جواب او را جز با شمشیرها و وسیله کشتن نمی دهد، سر او را همانند گوسفند امّا از قفا جدا نمایند، و‌اموال اورا غارت می‌کنند!!
در این هنگام جبرئیل و آدم همچون زن پسر مرده ای برای مصیبت امام حسین گریه کردند..
-بَند ِاُو🌼؛
_
داره‌تموم‌میشه.. من‌مریض‌هنوز‌هیچ‌چیز‌نفهمیدم ای‌خاک‌بر‌سرم..
هدایت شده از نُوڪَرِشَہید³³³
6.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
فاتحه‌زندگیمو‌میخونم:))
-بَند ِاُو🌼؛
_
اگر تمام کودکان غزه را هم بکشند باز هم مادری کودکش را در سبدی خواهد گذاشت و خدا او را بزرگ میکند آن قدر بزرگ که کاخ فرعونیان فرو بریزد.. _هیئت‌ثارالله
5.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
در غیاب آنکه دوسش داری یتیم خواهی ماند اگر، تمام دنیا تو را در آغوش بگیرند..💔