جبرئیل گفت: ای آدم!
حسین با لب تشنه،
و تنها و غریب وبی یاور کشته می شود،
وروزی چنین صدا می زند:
وا عطشاه! وا قلّة ناصراه!،
ای وای از سوز تشنگی، ای وای از کمی یاور!»
شدّت تشنگی، بین او و آسمان را
همچون دود می کند، هیچ کس
جواب او را جز با شمشیرها و
وسیله کشتن نمی دهد،
سر او را همانند گوسفند
امّا از قفا جدا نمایند، واموال اورا غارت میکنند!!
در این هنگام جبرئیل و آدم
همچون زن پسر مرده ای
برای مصیبت امام حسین گریه کردند..
-بَند ِاُو🌼؛
_
اگر تمام کودکان غزه را هم بکشند
باز هم مادری کودکش را در سبدی
خواهد گذاشت و خدا او را بزرگ میکند
آن قدر بزرگ که کاخ فرعونیان فرو بریزد..
_هیئتثارالله
5.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
در غیاب آنکه دوسش داری
یتیم خواهی ماند اگر،
تمام دنیا تو را در آغوش بگیرند..💔
#بیبیرقیهس
-بَند ِاُو🌼؛
پسرِامالبنین ؛
دستِمنوولنکن،توبهترازمنخیلیداری ..
ولیمنعموییجزتوندارم💔:)