5.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
در غیاب آنکه دوسش داری
یتیم خواهی ماند اگر،
تمام دنیا تو را در آغوش بگیرند..💔
#بیبیرقیهس
-بَند ِاُو🌼؛
پسرِامالبنین ؛
دستِمنوولنکن،توبهترازمنخیلیداری ..
ولیمنعموییجزتوندارم💔:)
-بَند ِاُو🌼؛
ربنا؛ مهمونیتدارهشروعمیشه! دوبارهالعفوهایسحرگانهبندههاترومیشنوی:) میدونم... مناونآدمی
وقتیبههمه نگاهمیکنم
همهازاولماهرمضونخیلیتغییرکردن
امامنهنوزهمونبیسروپایاولماهم
میشهامشبماهمهمرای
خوباببخشیخدایماهرمضون..؟