eitaa logo
-بَند ِاُو🌼؛
200 دنبال‌کننده
778 عکس
829 ویدیو
3 فایل
- هو‌الباقی ° بنده ؛ اوست آن که در بند اوست . . آمدم‌‌پیش تو با این همه اندوه ، ولی چه‌‌ غمی هست که پیش تو به پایان نرسد !؟ من؟ | مشتاق پرواز با تو : ) ! @H_33_3 الحمدالله‌که‌نوکرتم الحمدلله‌که‌مادرمی . .
مشاهده در ایتا
دانلود
خداحافظ‌غروب‌ماه‌رمضون..
خداحافظ‌نفس‌هایی‌که‌‌عبادت‌بودن..
7.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
آمدم‌گریه‌کنم حوصله ام را داری..؟
به‌شرط‌لیاقت‌دعاگو‌هستیم..
-بَند ِاُو🌼؛
نقاره‌خانه:)
عیدتون‌مبارک 🌿
خدایا ممنونتم خیلی دوستت دارم همین...
هدایت شده از مَبهوتْ³¹⁵🇮🇷
اینجا یادمه پدر یکی از رفقای ما فوت شده بود که با آقا سید اینا فامیل بودن.. قرار بود این بنده خدارو حرم سیدالکریم خاک کنند.. سیدمهدی وقتی فهمید منم میخوام برا مراسم خاکسپاری بیام ولی وسیله ندارم بهم گفت بیا با هم بریم؛ هیچی ما هم نشستیم تَرک موتورش اونم مثل همیشه گازشو گرفت رفتیم شاه‌عبدالعظیم:)) این عکس برا بعد مراسم بود رفتیم تو غذاخوری حرم برا ناهار بعدش میخواستیم بریم تو حرم زیارت بهش گفتم سید وایسا یه عکس شهادتی ازت بگیرم..🥲 اینجا یه چیزی سید بهم گفت الان بهش رسیدم و اولین بار به مادرآسِدمهدی گفتم.. بعد عکس یهو دیدم سیدمهدی برگشت گفت سهیل من یه روز میام سیدالکریم موندگار میشم.. من که متوجه نشده بودم با خودم گفتم شاید میخواد وقتی زن گرفت بیاد اینجا‌ها زندگی کنه ولی داستان یه چیزه دیگه بود..💔 الان که هرشب‌جمعه آسِدمهدی باعث این شده که حرم سیدالکریم باشم؛دارم به حرفش میرسم واقعا اومد و موندگار شد..:)