eitaa logo
-بَند ِاُو🌼؛
201 دنبال‌کننده
778 عکس
832 ویدیو
3 فایل
- هو‌الباقی ° بنده ؛ اوست آن که در بند اوست . . آمدم‌‌پیش تو با این همه اندوه ، ولی چه‌‌ غمی هست که پیش تو به پایان نرسد !؟ من؟ | مشتاق پرواز با تو : ) ! @H_33_3 الحمدالله‌که‌نوکرتم الحمدلله‌که‌مادرمی . .
مشاهده در ایتا
دانلود
تا خِرخِره دلتنگتم.. امّا هیچ کاری از دستم برنمیاد فکر های بد هی میاد به سرم .. این که دیگه نتونم ببینمت اما اصلا باورشون نمیکنم... یه‌ روزی میام و میبینم گنبد سفیدتو دورت بگردم :)
-بَند ِاُو🌼؛
و در گرفتاری‌ها و اندوه‌ها، به پناه ببر؛ که دنیا به تو پشت می‌کند؛ اما امیرالمؤمنین علیه‌السلام نه!
خدا جبران میکنه... روزهایی که اصلا صبر کردن آسون نبود، اما تو صبر کردی ! :)
در گسترده‌ی بی‌مَرز ِ این جهان .. تو کجایی . . .
-بَند ِاُو🌼؛
_
پناه‌‌می‌برم‌‌به خدا از‌صبری‌که‌رو‌به‌پایان‌است ! :)
چند‌روز‌پیش‌یکی‌با‌طعنه‌‌بهم‌گفت دیدی‌،سوریه‌هم‌‌که‌گرفتن دیگه‌هیچ وقت‌نمیتونی‌بری.. تنها‌کاری‌که‌تونستم‌بکنم‌یه‌لبخند‌زدم:)
چون‌میدونم‌من‌یه‌روزی‌میام‌حرمت یه‌روزی‌میام‌جلوی‌گنبد‌سفیدت.. یه‌روزی‌بازی‌دختر‌بچه‌هارو‌توصحنت‌می‌بینم.. یه‌روزی‌نذرمو‌ ادا‌میکنم ؛ برات‌عروسک‌میارم
کربلایی حسین طاهری1404011821.mp3
زمان: حجم: 19.1M
جیگرمو میسوزونه اینجاش: میخواستم‌‌عروسک‌ بخرم‌‌واست‌ بیارم،ای‌دارو‌ندارم.. مُردَم اگه قبلش تو بیا سره مزارم؛ای دارو ندارم:)
-بَند ِاُو🌼؛
مراسمی‌که‌هر‌سال‌رفتنش‌آرزومه حرم‌خانم‌‌در‌ایام‌شهادتشون‌ با‌مداحی‌حاج‌مهدی🥲 اما‌فقط‌ازش‌یه‌پوستر‌وچ
ماهم‌نبودیم‌حرمت‌ ، نبودیم..🥲 اما امسال‌هم‌‌مثل‌هر‌سال‌تو‌حرمت‌روضه‌ میگرن‌برات‌گریه‌میکنن‌ ما زنده‌باشیمُ دور‌تو‌خلوت‌شه..؟
_میلادت مبارک داداش ابراهیم :) ۶۸سالگیت مبارک 🤍