eitaa logo
-بَند ِاُو🌼؛
200 دنبال‌کننده
778 عکس
828 ویدیو
3 فایل
- هو‌الباقی ° بنده ؛ اوست آن که در بند اوست . . آمدم‌‌پیش تو با این همه اندوه ، ولی چه‌‌ غمی هست که پیش تو به پایان نرسد !؟ من؟ | مشتاق پرواز با تو : ) ! @H_33_3 الحمدالله‌که‌نوکرتم الحمدلله‌که‌مادرمی . .
مشاهده در ایتا
دانلود
-بَند ِاُو🌼؛
_
و کاش آنجا بودم ؛ همانجا کنار خودت .. و من یادم میرفت که چقدر خسته ام ، خرابم .. ویرانم .. :) 💔🥲
2.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
بعضی زیارت‌ها،  برای رسیدن نیست،  برای بازگشت به خود است…  و ،  بهترین مکان برای این بازگشت :)
-بَند ِاُو🌼؛
اگه‌شما‌رو‌نداشتم چیکار‌می‌کردم..؟ تولدت‌مبارک‌‌همه‌ی‌دار‌و‌ندارم:))
من‌اگه مُردَم نکنه نیای...!
چند‌روزه‌دارم‌فکر‌میکنم که اگر‌همین‌الان‌بهم‌بگن تموم شد... جمع‌کن‌بریم ، من‌چی‌دارم‌..؟؟ تونستم‌حتی‌یک‌کار‌تو‌این‌دنیا‌انجام‌بدم؟! دیدم‌که‌هیچی‌ندارم! من‌از‌پوچم‌پوچ‌ترم...
فرشته‌های‌مرگ‌بیان‌بالای‌سرم‌ازم‌بپرسن جیکار‌کردی‌تو‌دنیا ؟؟ فقط‌یه‌پرونده‌سیاه‌‌دارم..
اما‌من‌‌‌‌به‌یه‌چیز‌امید‌دارم‌‌...
اون‌لحظه‌که‌بندای‌کفنمو‌بستن راه‌دهنمو‌بستن همه‌رفتن من‌موندم‌‌و‌تاریکی‌قبر‌م من‌موندم‌و‌ترس‌همه‌وجودم یکی‌بیاد‌‌در‌گوشم‌بگه: لا تَخَف ، لا‌تحزَن ...