-بَند ِاُو🌼؛
_
و کاش آنجا بودم ؛
همانجا کنار خودت ..
و من یادم میرفت
که چقدر خسته ام ،
خرابم ..
ویرانم .. :) 💔🥲
2.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
بعضی زیارتها،
برای رسیدن نیست،
برای بازگشت به خود است…
و #نجف،
بهترین مکان برای این بازگشت :)
-بَند ِاُو🌼؛
اگهشمارونداشتم چیکارمیکردم..؟
تولدتمبارکهمهیداروندارم:))
چندروزهدارمفکرمیکنم که
اگرهمینالانبهمبگن
تموم شد...
جمعکنبریم ،
منچیدارم..؟؟
تونستمحتییککارتوایندنیاانجامبدم؟!
دیدمکههیچیندارم!
منازپوچمپوچترم...
فرشتههایمرگبیانبالایسرمازمبپرسن
جیکارکردیتودنیا ؟؟
فقطیهپروندهسیاهدارم..
اونلحظهکهبندایکفنموبستن
راهدهنموبستن
همهرفتن
منموندموتاریکیقبرم
منموندموترسهمهوجودم
یکیبیاددرگوشمبگه:
لا تَخَف ، لاتحزَن ...