همهگفتند،بهعـالمچهگلیآمدهاست
علیدیگریازنسـلعلیآمدهاست🤍؛
#ایران_امام_رضا
-بَند ِاُو🌼؛
و خدا رضا(ع) را آفرید
تا اگر دل بهانه کربلا
را گرفت در مشهد آرام گیرد :)
امامرضاجان ؛
خودتمیدونیکههمهکسمنی..
همهچیزمنی !
اولینعشقوامیدواعتقادمنشمابودیمولا
قشنگترینخاطرههایبچه گیم
توصحنوسرایشماست
باباممنوبلندمیکرد
ازلابهلایموججمعیتخودمو
میکشوندم،دستمودرازمیکردمتابرسم
بهضریحت ..
همیشه توذهنمخیالمیکردموقتیضریحتوبغل
میکنمیعنیتوروبغلکردم :)
اینقدرمحکمبغلتمیکردم ! هرموقعدلمبراتتنگمیشدمیرفتماونلباسی
کهباهاشبغلتکردموبومیکردمویهعالمهبغلشمیکردم ..
بعضیوقتادلماز اونبغلامیخواد
کاشکیمیشدهمیشهتوبغلتباشم..
#دلتنگ .
یادمهوقتیجاییگیرمیکردم
وازدستکسیناراحتمیشدم
بهمامانمیگفتم
مامانمیشهبریمحرم
گلهوشکایتهمهرومیآوردمپیشخودت..
آقاجان
شماهمهداروندارمنی
شمامنوعاشقابیعبداللهکردی
شمامنوروضهبردی
ومیدونمکهیهروزیشمامنوکربلاییمیکنی:))
خواستمبگم
درستهمعرفتدخترتدیگهمثلسابقنیست..
اماشماهمونبابارضایمهربونقلبدخترتی:))
_تولدتمبارکباباجان ؛
13.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
یهکسیهستکههیچوقتفراموشنمیشه:)
_فراموشنشدنیمن
#احوالات
نشست تو ماشین
دستانش مےلرزید.
بخارے رو روشن کردم،
گفت: ماشین ِ تو بوے ِ دریا میده ...
گفتم: ماهے خریده بودم!
گفت: ماهے ِ مرده کہ بوے دریا نمیده!
گفتم: هر چیزے موقع مرگ بوے اونجایے رو میده کہ دلتنگش مےشده ...
گفت: یعنی منم بمیرم ، بوے حرمِ امام رضا میدم ... ؟