eitaa logo
-بَند ِاُو🌼؛
200 دنبال‌کننده
778 عکس
828 ویدیو
3 فایل
- هو‌الباقی ° بنده ؛ اوست آن که در بند اوست . . آمدم‌‌پیش تو با این همه اندوه ، ولی چه‌‌ غمی هست که پیش تو به پایان نرسد !؟ من؟ | مشتاق پرواز با تو : ) ! @H_33_3 الحمدالله‌که‌نوکرتم الحمدلله‌که‌مادرمی . .
مشاهده در ایتا
دانلود
هرچی بیشتر به مُحرم نزدیک تر میشیم .. دغدغه زنده موندنم بیشتر میشه ..
4.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
من‌برنگشتم ؛ اما تو برگرد :)!
ما از همون بچگی تو انتظار کشیدن برای محرم ماهر بودیم.. الانم همینطور با این تفاوت که اون موقع دلامون پاک تر بود و الان.. پس به مَدد بابای شما علی‌ع.. چله برا آماده کردن قلبمون.. تا غم شما بهتر بهش بشینه:)
هدایت شده از مَبهوتْ³¹⁵🇮🇷
قبلا برا چله کانال جدا میزدم ولی امسال میخوام همینجا برگزارش کنم:) برنامه از این قراره که سعی بر اول وقت خوندن نماز و حضور قلب داشتنِ هرشب هم زیارت عاشورا میخونیم و این وسطا روضه ام گوش میدیم :) "از امشب که چهل روز مانده تا غم تو¹²⁸"
4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
مطمئنم تو هم انتظار این صحنه رو میکشی :
در انتخاب رفیق دقت کنید ؛ اون روی شخصیت شما ، افکار و اخلاق شما ، طرز ظاهر شما ، ادب و کلام شما و حتی اعتقادات تاثیر میذاره . نگید نه ما تاثیر پذیر نیستیم ! چون کلا انسان ذات تاثیر پذیری داره و روایات هم الا ماشاءالله درموردش هست . [ رفیق بُعد دیگر شخصیت ِشماست . ]
-بَند ِاُو🌼؛
-
کاشکی‌لا‌اقل‌بمیرم‌شب‌سوم. هفتمم‌رو‌ روز‌تاسوعا‌بگیرن مثل‌بچه‌ها‌تو‌دسته‌ها‌بشم‌گم :)) یعنی‌شب‌سوم‌محرمو‌میبینم؟
"رَبَّنا لا تَجْعَلْنا فِتْنَةً لِلَّذينَ كَفَرُوا" خدایا! ضعف‌مان را راهی برای آزمایش بدکارها قرار نده •|سوره‌ممتحنه،آیه۵|•