ما از همون بچگی تو انتظار کشیدن برای محرم ماهر بودیم..
الانم همینطور
با این تفاوت که
اون موقع دلامون پاک تر بود و الان..
پس به مَدد بابای شما علیع..
چله برا آماده کردن قلبمون..
تا غم شما بهتر بهش بشینه:)
هدایت شده از مَبهوتْ³¹⁵🇮🇷
قبلا برا چله کانال جدا میزدم ولی امسال میخوام همینجا برگزارش کنم:)
برنامه از این قراره که سعی بر اول وقت خوندن نماز و حضور قلب داشتنِ
هرشب هم زیارت عاشورا میخونیم و
این وسطا روضه ام گوش میدیم :)
"از امشب که چهل روز مانده تا غم تو¹²⁸"
در انتخاب رفیق دقت کنید ؛
اون روی شخصیت شما ،
افکار و اخلاق شما ، طرز ظاهر شما ،
ادب و کلام شما و حتی اعتقادات
تاثیر میذاره . نگید نه ما
تاثیر پذیر نیستیم !
چون کلا انسان ذات تاثیر پذیری داره
و روایات هم الا ماشاءالله درموردش هست .
[ رفیق بُعد دیگر شخصیت ِشماست . ]
-بَند ِاُو🌼؛
-
کاشکیلااقلبمیرمشبسوم.
هفتممرو روزتاسوعابگیرن
مثلبچههاتودستههابشمگم :))
یعنیشبسوممحرمومیبینم؟
"رَبَّنا لا تَجْعَلْنا فِتْنَةً لِلَّذينَ كَفَرُوا"
خدایا! ضعفمان را راهی برای آزمایش
بدکارها قرار نده
•|سورهممتحنه،آیه۵|•