5.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
قرآنروجدینگرفتیم..!
خداحفظتونکنهآقایقرائتی؛
4.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
می گفت: منصور!
اگه میشه تــــــــو بدنِ منو بشوری ...
-بَند ِاُو🌼؛
می گفت: منصور! اگه میشه تــــــــو بدنِ منو بشوری ...
حاج منصورمیگفت:
مثلعلیاکبرشدهبود
ارباً اربا...
+ خیلی خسته بود !
ازش می پرسیدن :
چرا این قدر می دوے ؟!
میگفت : ما دیر اومدیم ، باید بدویم
تاریخشهادتشهمزمانبا
ولادتامامرضا(ع)بود
تاریخسالگردشهادتشهم،
همزمانباشهادتامامرضا(ع) :)
_امامرضامنمبخر.
اسم این ویدیو رو باید چی گزاشت؟
غم؟ افسوس؟ پشیمونی؟
غم از دست دادن یک گوهر
افسوس از اینکه ادم خوبای دنیا رو چرا انقدر دیر میشناسیم؟ ..
پشیمونی از اینکه چرا هرکس بعد رفتنش عزیز تر میشه؟ ..
چرا ازاول این مردم نفهمیدند سید ابراهیم کیه و چیکار میکنه ؟ ..