-بَند ِاُو🌼؛
بیتودقکردمو..
کلسالجرئتنکردمگوشبدم!
گفتمبزارباشهشبسوم
باحال مناسببسوزید امشب...
-بَند ِاُو🌼؛
_
امشبخیلیتوروضه
یادتکردیمریحانهسادات.
توهم پیشمادریادمونکن :)