eitaa logo
-بَند ِاُو🌼؛
200 دنبال‌کننده
778 عکس
829 ویدیو
3 فایل
- هو‌الباقی ° بنده ؛ اوست آن که در بند اوست . . آمدم‌‌پیش تو با این همه اندوه ، ولی چه‌‌ غمی هست که پیش تو به پایان نرسد !؟ من؟ | مشتاق پرواز با تو : ) ! @H_33_3 الحمدالله‌که‌نوکرتم الحمدلله‌که‌مادرمی . .
مشاهده در ایتا
دانلود
آه‌زداغت‌،‌رقیه‌از‌هوش‌رفته . .
برای‌ما‌قشنگ‌ترین‌ صحنه‌دنیا‌دیدن‌بچه‌ها‌تو‌دسته‌های‌عزاداریه :)
-بَند ِاُو🌼؛
دیشب‌ مثل بقیه شب ها میخواستن استکان های روضه رو بشورن ؛ شب عباس بود ‌.. همه نذر داشتن که استکان روضه ابی‌عبدالله بشورن تا بلکه غبار دلشون هم شسته بشه .. خواهرای دوقلوها کوچک که شبای قبل با یک ظرف قند نوکری میکردن با یه عالمه ذوق اومدن گفتن : ما دیشب استکانارو شستیم ! دیگه بلدیم استکان بشوریم هم میتونیم قند بدیم هم استکان بشوریم :) با این حرفاشون منم اندازه اونا ذوق کردم .. دستای کوچولوی نوکریشونو بوسیدم گفتم پس یعنی امام حسین بیشتر از قبل دوستون داره ش میخواد شما براش کار کنید . ذوقشون چند برابر شد .. سریع خودشونو به آشپزخونه رسوندن که یه وقت کسی جاشونو نگیره ! یکیشون کف میزد یکیشون آب میکشید با یه عشقی این استکانارو میشستن‌ ... هرکی می‌آمد به حال خوبشون غبطه میخورد مامانشون هم از همه خوشحال تر بود هی قربون صدقه بچه هاش می‌رفت : ) منم‌هی‌اون‌گوشه‌با‌خودم‌میگفتم : منو‌برگردون‌به‌روزای‌بچه‌گیم‌حسین‌جان ...
غریباً وحیداً فریداً …
اجرک‌الله‌یا‌بقیه‌الله . .
ای اهل حــــــــــــرمـ سیر ببینید حسیــــــن را..
و‌امشب‌ابی‌عبدالله خار‌های‌اطراف‌خیمه‌رو‌جمع‌کرد.. نمیخواست‌خار‌ها‌پاهای‌رقیه‌رواذیت‌کنه . .
امشب‌‌بدون‌روضه‌هم‌‌میشه‌جون‌داد ..
امشب‌برای‌داغ‌علی‌اکبر‌گریه‌کنم..؟
برای‌عباس‌گریه‌کنم..؟
برای‌قاسم‌و‌عبدالله..؟