eitaa logo
-بَند ِاُو🌼؛
200 دنبال‌کننده
778 عکس
828 ویدیو
3 فایل
- هو‌الباقی ° بنده ؛ اوست آن که در بند اوست . . آمدم‌‌پیش تو با این همه اندوه ، ولی چه‌‌ غمی هست که پیش تو به پایان نرسد !؟ من؟ | مشتاق پرواز با تو : ) ! @H_33_3 الحمدالله‌که‌نوکرتم الحمدلله‌که‌مادرمی . .
مشاهده در ایتا
دانلود
19M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
من‌هم‌سینه‌میزنم :)) _اما‌حال‌و‌هوای‌رواق‌وقتی‌ چراغارو‌خاموش‌کردن‌مثل‌هیئت‌شده>>🥲
خاک بقیع بغلت کنه من نکنم ، انصافه؟
407.6K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
حق بُوَد گر بخوانم خود را که عبد حَسَنم !
-بَند ِاُو🌼؛
ازت ممنونیم‌ابی‌عبدالله‌ که‌اجازه‌میدی‌این‌روزای‌آخر‌نوکری‌ هم‌‌‌تو‌مجالست‌باشیم ؛ ما‌رو‌از‌روضه‌ها‌دورنکنی‌یه‌وقت :)
3.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
تنهاحرمی‌که‌روضه‌خون‌نداره ؛ حرم‌کریمه:)
-بَند ِاُو🌼؛
-برگرد ؛ بی‌تونمیشوداینجاسَرکرد !
-من‌سخت‌نمی‌گیرم ! سخت‌است‌جهان‌بی‌تو‌ . .
واقعا‌باورم‌نمیشه .. یعنی‌قراره‌امسال‌تو‌شلوغی‌ها‌ و‌موکب‌های‌خیابون‌امام‌رضا‌نباشم !؟ آخه‌کل‌سال‌منتظرش‌بودم ...